وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برگزاری آئودی کاپ 2011 به میزبانی بایرن مونیخ در آلیانس آرنا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آث میلان، اینترناسیونال برزیل و بارسلونا بهمراه بایرن مونیخ چهار تیم حاضر در کاپ آئودی خواهد بود. این بازی ها برای دومین بار به میزبانی ورزشگاه آلیانس آرنا و در تاریخ های 26 و 27 جولای 2011 برگزار می شود.  

رومینیگه از حضور تیم های مشهور و صاحب عنوان جهان در این رقابت ها خوشحال است و مشتاقانه منتظر نمایش بایرن پیش از شروع فصل و درخشش در بوندسلیگا و جام حذفی در این رقابتها است.

بایرنی ها در اولین دوره این رقابتها با شکست دادن منچستر یونایتد در ضربات پنالتی موفق به کسب عنوان قهرمانی در سال 2009 شدند و آمادگی خود را برای دفاع از عنوان بدست آمده اعلام کردند. رقابتها میتواند با حضور بارسلونا قهرمان لالیگا و آث میلان قهرمان سری آ و اینتر ناسیونال قهرمان جام لیبرتادورس از جذابیت و کیفیت بالایی برخوردار باشد.

شعار آئودی در این مسابقات "بهترین ها از نزدیک" خواهد بود که بهترین پیش مسابقات را در اروپا برگزار خواهند کرد. چهار قهرمان جام های قاره ای در آلیانس آرنا دیدار خواهند کرد. هواداران می توانند به سایت www.audi.de/audicup رجوع کرده و در قسمت آئودی کاپ به دیدار بایرن با بارسلونا در مرحله نیمه نهایی رای دهند.

نیمه نهایی 26 جولای برگزار می شود و فردای آن روز برندگان در فینال و بازنده ها در دیدار رده بندی به مصاف هم می روند. جام آئودی فرا تر از انتظارات ظاهر شد و می تواند بهترین تمرین و آماده سازی برای یوپ هاینکس و بازیکنان جدید باشد.  آئودی کاپ برای بایرنی ها خوش یمن نیز بوده است. زمانیکه آنها در سال 2009 موفق به قهرمانی در این رقابتها شدند توانستند دو گانه آلمان را کسب کنند و به فینال لیگ قهرمانان نیز راه یابند.

قیمت بلیط این مسابقات به ترتیب زیر می باشد:
قیمت :
روز 1
رده 1 : 60 یورو
رده 2 : 50 یورو
رده 3 : 40 یورو
رده 4 : 30 یورو
رده 5 : 18 یورو

روز 2
رده 1 : 70 یورو
رده 2 : 60 یورو
رده 3 : 45 یورو
رده 4 : 35 یورو
رده 5 : 22 یورو

آلیانس آرنا برای مسابقات اروپایی ظرفیت 66 هزار نفری خواهد داشت. کودکان (تا 13 سال سن) ، مستمری بگیران (65 و بالاتر) و افراد معلول از تخفیف 50 درصدی بهره مند خواهند بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد