وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بالاک: هدفم حضور در جام ملت‌های اروپا است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال آلمان گفت حضور در رقابت‌های جام‌ملت‌های 2012 اروپا هدف من است.

به نقل از روزنامه دی‌ولت، میشائیل بالاک اظهار داشت: یک سال است از تیم ملی کشورم به خاطر دو آسیب‌دیدگی جدی دور افتادم. فکر می‌کنم این دوره سخت و طاقت‌فرسا را بالاخره پشت سرگذاشته‌ام. هدفم بهبود اوضاع تا حدی است که بتوانم به تیم ملی بازگردم. می‌خواهم در مسابقات یورو 2012 حضور داشته باشم. تصمیم دارم بعد از این به طور جدی تمرین کنم تا به شرایط ایده‌ال بازگردم. تلاش می کنم در فصل بعد با لورکوزن اوج بگیرم و بتوانم به تیم ملی بازگردم. دوست دارم پس از، از دست دادن مسابقات جام جهانی آفریقای‌جنوبی، حضور در جام ملت‌ها را تجربه کنم.

نظرات 10 + ارسال نظر
محمد_13 سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 13:47

عزیز دل خبرهای این خرفت چه ربطی به بایرن مونیخ داره؟!

بالاک باید خواب تیم ملی و مخصوصآ بازوبند کاپیتانی رو ببینه. فوتبال این خائن به ته رسیده.

شواینی و خدیرا و تونی کروس و بقیه استعدادهای جوان از الان گور این عوضی رو کندن. فاتحمه صلوات...

هیوا سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 16:08

سلام

به نظر من هیتسفیلد نباید وارد این بازی می شد.

سلن سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 19:24 http://klse2.blogfa.com

چه قدر خوش خیال
مرررررررررررررررررردم از اعتماد به نفس این
یکی نیست بگه تموم شد ؟ تیم ملی بای بای
چه قدر ادم باید خار و ذلیل بشه !!!!!!!!!!!!!
و این همه خفت بکشه !!!!!!!!!!!!!!!
اون فساد اخلاقیش

pegah_ballack سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 20:54

MOHAMMAD_13 ehteram bezar age masalan tarafdare almani be bazikonasham ehteram bezar motmaenan khode bache haye almanam az tarafdarai mese u bizaran.....

محمدامین (دورتموند بزرگ) سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 22:03

محمد13 احترام یکی از بزرگان فوتبال آلمان را نگهدار کم زحمت نکشیده حقش است که تلاش کنه برای پیراهن ملی اتفاقا نشان میده که چقدر مبارز است یک آلمانی واقعی است

هیوا سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 22:34

ببخشید من اشتباهی نظر دادم

منظورم خبر مربوط به هیتسفیلد بود

خواهش میکنم از این اتفاقا پیش میاد

محمدامین (دورتموند بزرگ) چهارشنبه 14 اردیبهشت 1390 ساعت 20:54

خوب باشه اینکه خوبه آلمان بزرگ اینهمه بازکن بزرگ و تراز اول داره که به جایی رسید که ستاره ای مثل بالاک هم برای رسیدن به پیراهن ملی با مشکل روبرو میشه ولی اینکه خواب بازو بند را باید ببینه یا نه به خودش و تلاشش بستگی داره اگر همان بالاکی باشه که تمام دوستداران فوتبال آلمان میشناسیم بدون شک میرسه و جام یورو 2012 را به عنوان کاپیتان بالای سر میبره خدایش اگر همان بالاک دوران اوجش باشه کدام قشنگتره اینکه لام کاپیتان باشه یا بالاک؟ تازه به نظر من اگر بالاک هم نتونست به تیم ملی برسه شواینی بهترین گزینه برای کاپیتانی آلمان است هر چند از لام هم خوشم میاد ولی جذبه بالاک یا شواینی را نداره

pegah_ballack پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390 ساعت 13:40

khanome selen hamuntor ke goftam ehteram e yeki az bozorgane footbale almano nigah dashtan vajebe haaaaa......ballack kam khedamt kard ke alan unjuri miharfiiii?????????khubia sari faramush mishe......badam fesade akhlaghi hamsh shayee bud azize man mage mese terryo baghias har moghe tunesti esbat koni bia inaj begu.....

محمد_13 جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 15:15

من در مورد این عوضی خیلی جاها بحث کردم و دیگه حال و حوصله تکرار یکسری حرفهای تکراری رو ندارم. قلب من اول بایرن مونیخی هستش بعد آلمانی.

هرکی به بایرن مونیخ خیانت کنه برای من از سگ کمتره.

این کله پوک چلسی رو بزرگتر از بایرن می دونست و به خیال قهرمانی اروپا رفت چلسی ولی مثل دماغ سوخته ها برگشت آلمان و بایرن مونیخ زد تو آلیانز لهشون کرد.

محمد_13 جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 15:25

رسوایی اخلاقی تری چطوری ثابت شد؟! ازش عکس گرفتن در حال؟!

تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها... کریستین لل خیلی جوانمرد و شایدم خیلی سیب زمینی بود که زیاد در این مورد صحبت نکرد. که به نظر من گزینه دوم صحیح است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد