وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کاپیتان سابق تیم ملی آلمان در زمینه ازدواج رکورددار می‌شود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ لوتار ماتئوس مانند رکوردار شدن در بازی‌های ملی، در زمینه ازدواج و نامزدی هم در بین ورزشکاران رکوردار می‌شود.

به نقل از روزنامه اکسپرس، لوتار ماتئوس پس از‌ آنکه در زمینه تعداد حضور در تیم کشورش با 150 بازی‌ رکورد فوق‌العاده‌ای را خلق کرد، به‌نظر می‌رسد در اموری مثل زندگی خصوصی و انجام ازدواج و پیمان زناشویی نیز در اندیشه ثبت رکوردی بی‌نظیر در بین ورزشکاران است.

مربی 50 ساله ‌تیم‌ ملی بلغارستان پس از آنکه از دو سال قبل دست از چهارمین پیمان زناشویی کشید،‌ از چند ماه قبل با آریدانه، دانشجوی 24 ساله رشته روانشناسی آشنا شده است.
این موضوع سبب شد تا رسانه‌های کشورش اخبار مربوط به آن را منعکس کنند و حتی گزارش دهند بزودی ازدواج این دو تحقق خواهد یافت؛ اما درست در زمانی که فوتبال دوستان آلمانی منتظر جشن ازدواج این چهره بودند، انتشار خبری تعجب همگان از جمله آریدانه را برانگیخت.

این خبر جنجالی مربوط به آشنایی کاپیتان اسبق ژرمن‌ها با یوانا توژینکی 27 ساله است. برخی رسانه‌های محلی نوشتند این خانم 27 ساله ششمین زن زندگی بازیکن سال‌های دور آلمان‌ها به شمار می‌رود و حتی پیشنهاد ازدواج نیز دریافت کرده است.
با انتشار این خبر، جنجال تازه‌ای درمورد وی بوجود آمد. زیرا آریدانه در گفت‌وگو با یک نشریه خانوادگی عنوان کرد از بی‌تعهدی ستاره پیشین شوکه شده و نمی‌تواند چنین رفتاری را درک کند.

ماتئوس که در دوران جوانی، چهره‌ای موفق و حتی جهانی بود، به تعبیر خود ژرمن‌ها در زمینه زندگی خصوصی و تشکیل خانواده، یکی از ناموفق‌ترین‌های جهان بر شمرده می‌شود.
وی تاکنون چهار بار ازدواج کرده که به‌باوجود تولد فرزندان متعدد سرانجامی مثبت و خوش نداشته است.
اولین بار که وی ازدواج کرد، به سال 1981 مربوط می‌شود. در آن هنگام با سیلویا پیمان زندگی بست که حاصل آن دو دختر بود. این زندگی مشترک در سال 1992 به بن‌بست طلاق خورد.
در سال 1994 وی با لولیتا مورنا، دانشجوی سوئیسی ازدواج کرد. ثمره این ازدواج، پنج سال زندگی و تولد یک پسر بود.

ماتئوس پس از آنکه در سال 1999 از همسر سوئیسی‌اش جدا شد، اظهار می‌داشت دیگر به سراغ تجربه تکراری پیمان‌زناشویی نخواهد رفت؛ اما او بار دیگر ازدواج کرد و ماریجانا کاستیچ،‌ اهل صربستان سومین همسر این بازیکن اسبق آلمانی شد ولی در سال 2007 او اعلام طلاق کرد.
کمی پس از آن وی با کریستیانا لیلی‌یانای اوکراینی آشنا شد و ازدواج کرد و درست در اولین روز سال 2009 خبر طلاق این دو در لاس‌وگاس آمریکا انتشار یافت.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد_13 سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 13:53

چه خوش خوراک...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد