وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن‌باوئر: نویر 50 میلیون یورو می‌ارزد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ رئیس افتخاری باشگاه بایرن‌مونیخ و اسطوره فوتبال آلمان گفت من اگر الان مسئول بایرن بودم تا 50 میلیون یورو برای جذب مانوئل نویر خرج می‌کردم.

به نقل از روزنامه بیلد، پس از آنکه بحث خروج دروازه‌بان تیم ملی آلمان از شالکه در پایان فصل به موضوعی جدی در سطح رسانه‌‌‌ای تبدیل شد، فرانتس بکن‌باوئر نیز در این زمینه نقطه نظرش را بیان کرد.

کاپیتان و مربی اسبق ژرمن‌ها و بایرن اظهار داشت: اگر الان در هیات رئیسه بایرن حضور داشتم و در نقش اجرایی همچون پست مدیریت فعالیت داشتم، تلاش می‌کردم حتی تا 50 میلیون یورو بابت این دروازه‌بان خرج کنم. به اعتقاد من او نشان داده که ارزش این همه پول را دارد.
به باور این اسطوره فوتبال آلمان، در شرایط کنونی که منچستریونایتد انگلیس بطور جدی برای جذب سنگربان شالکه تلاش می‌کند، بایرن با شل کردن سرکیسه، نباید اجازه خروج نویر از بوندسلیگا را بدهد و باید او را جذب کند.

این اظهارات در حالی از سوی نفر اول باواریی‌ها در پست مدیریت در سال‌های 1994 تا 2000 عنوان می شود که اولی هوینس، رئیس فعلی سرخ‌پوشان به سرعت نسبت به این گفته از خود واکنش نشان داد.
او اظهار داشت: البته فرانتس خودش الان می‌داند که نقش اجرایی ندارد تا چنین پول کلانی هزینه شود. ما مانوئل را می‌خواهیم و برای جذبش تلاش می‌کنیم ولی نه با رقم نجومی که بکن‌باوئر بیان داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد