وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر: جام را به دورتموندی ها امانت دادیم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باستین شواین اشتایگر پس از پیروزی پر گل بایرن مقابل شالکه مصاحبه ای اختصاصی را با سایت رسمی بوندسلیگا انجام داده که در ادامه میخوانید.

باواریایی ها در هفته 32ام بوندسلیگا و با همکاری گلادباخی ها که توانستند هانوفر را در خانه خود شکست دهند بار دیگر به مکان سوم جدول بوندسلیگا بازگشتند و در دو هفته به انتهای فصل برای حضور در لیگ قهرمانان سال آینده امیدوارتر شدند. باستین شواین اشتایگر هافبک و ستاره بایرنی ها در این مورد و شرایط کلی بایرن صحبت می کند و همچنین قهرمانی دورتموندی ها را نیز به آنها تبریک می گوید.

باستین شما دوباره به مکان سوم جدول بازگشتید. آیا قصد دارید اینبار جلوتر از هانوفر و در این مکان باقی بمانید؟ 

عملکرد ما در این بازی پس از شکست هانوفر بسیار مهم بود. من به دو بازی آینده بسیار امیدوارم تا بتوانیم با حفظ این رتبه به لیگ قهرمانان راه یابیم.

به نظر می رسید در این دیدار هر کس به نوبه خود برای این پیروزی بسیار کمک کرد. چه هواداران و چه بازیکنان ...
بله. ما همانگونه که همه از بایرن انتظار داشتند بازی کردیم به خصوص در 35 دقیقه اول نیمه اول بسیار عالی بودیم. کاری که در بسیاری از بازی های این فصل نیز می توانستیم انجام دهیم.

این عملکرد چشم گیر را چگونه توضیح می دهید؟ 

ما بازیکنان همه با یک شکل و اتحاد برای هدف یکسان تلاش کردیم. کاری که برابر لورکوزن نیز در هفته های گذشته انجام شد. آگاهی از نتیجه بازی هانوفر نیز بر انگیزه ما افزود و ما بسیار با نشاط و اشتیاق بازی کردیم. فکر نمیکنم تیم های زیادی در جهان قادر باشند مانند ما در دیدار مقابل شالکه بازی کنند.

آیا شما می توانید در لیگ قهرمانان حضور داشته باشید. با توجه به دو بازی باقیمانده این فصل؟ 

ما باید با همان انگیزه و کیفیت در بازی خارج از خانه مقابل سن پائولی بازی کنیم. سن پائولی شانس پایینی برای باقی ماندن در لیگ دارد اما آنها می توانند در دیدار شنبه با انگیزه ای بالا مقابل ما ظاهر شوند. هدف ما پیروزی برابر آنها است و بدیهی است که باید در مکان سوم باقی بمانیم.

چه چیزی در مورد وضعیت مانوئل نویر می توانید بگویید؟ 

من نمی دانم او به کدام باشگاه خواهد پیوست و تنها حدس و گمان هایی می توان در مورد آینده او داشت. نویر صحبت و یا عملکردی بر ضد باشگاه بایرن انجام نداده است. او بهترین دروازبان و بهترین دوست است. یک شخصیت بالا دارد و من فکر می کنم او به خوبی می تواند در مونیخ موفق شود.

و در نهایت صحبتی در مورد قهرمانی بروسیا دورتموند. 

فقط می توانم به بروسیا دورتموند تبریک بگویم. آنها قهرمان بوندسلیگا شدند و من به شخصه برای مارکوس فیولنر بازیکنی که مقابل ما هم بازی کرد خوشحالم. اما باید این را بگویم که ما تنها یک سال جام را به امانت به آنها دادیم و سال آینده بازپس خواهیم گرفت.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد_13 دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 12:06

رحم و مروتش منو کشته!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد