وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اینترمیلان در پی آرین روبن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باشگاه اینترمیلان برای افزایش قدرت خود در اندیشه به خدمت گرفتن هافبک بازی‌ساز بایرن مونیخ است و حاضر است برای وی مبلغ گزافی را هزینه کند.

به نقل از کوریره دلواسپورت، این نخستین باری است که آرین روبن هلندی مورد توجه باشگاه‌های ایتالیایی قرار گرفته است. علاوه بر اینترمیلان، تیم‌های یوونتوس و میلان نیز به جذب این بازیکن علاقه نشان داده‌اند.
بر اساس اعلام این نشریه، احتمال انتقال روبن به ایتالیا بیشتر از هر زمان دیگری است زیرا روبن در گفت‌وگویی اعلام کرده در صورتی که بایرن مونیخ نتواند به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند بدون شک این تیم را ترک خواهد کرد.
به نظر می‌رسد 30 میلیون یورو برای بازیکنی که همواره با آسیب‌دیدگی‌های مختلفی روبرو بوده است، مبلغ هنگفتی به شمار می‌رود ولی در هر حال سران نرآتزوری به سختی در پی امضای قرارداد با این هافبک 27 ساله هستند.

اینترمیلان پس از 5 سال حکم فرمایی در سری A ، در این فصل با فاصله 8 امتیاز نسبت به تیم نخست در رده دوم قرار دارد و به نظر می‌رسد قهرمانی را از دست داده است. آنها برای بازیابی قدرت خود اقدام به خرید بازیکن خواهند کرد تا بتوانند به رقابت‌ با سایر تیم‌های مطرح در کالچو بپردازند.

نظرات 2 + ارسال نظر
ایمان یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 04:02

سلام
فکر کنم رفتنش قطعیه چون خودش با رفتارای عجیبش نشون میده
با اشتایگر دعوا میکنه یه روز میگه روبن فصل بعد با بایرن است یه روز میگه اگه اروپا نریم بی شک روبن میره در کل از اون هلندی های
بی کله ست

محمد_13 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 15:37

روبن هیچ جا نمیره. بایرن و روبن برای هم ساخته شدن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد