وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دورتموند قهرمان بوندسلیگا شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بروسیا دورتموند با پیروزی دو بر صفر مقابل نورنبرگ، جشن قهرمانی را در ورزشگاه خود برگزار کرد.  

این برد، با باخت دو بر صفر بایر لورکوزن مقابل کلن به این معنا بود که دورتموند فاتح لیگ شده است.

بازی در نیمه نخست به صورت پایاپای پیش می‌رفت اما روی دو اشتباه دفاعی نورنبرگ، دروازه آنها باز شد.

ابتدا در دقیقه 32 با چند دفع ناقص مقابل دروازه نورنبرگ، لوکاس باریوس به پیش تاخت و گل اول را وارد دروازه کرد. ده دقیقه بعد نوبت به روبرت لواندوفسکی رسید. او روی اشتباه خاویر پینولا صاحب توپ شد و آن را مستقیما با ضربه‌ای چیپ وارد دروازه رافائل شفر کرد. البته نورنبرگ در نیمه اول چندان بد کار نکرد و تنها روی این دو اشتباه دروازه‌اش را بازشده دید. دو تیم در نیمه دوم دیگر پرتلاش نبودند و در نهایت بازی با همان نتیجه به پایان رسید.  

اما از سوی دیگر بایر لورکوزن با نتیجه دو بر صفر در خانه کلن شکست خورد. دو ضربه میلیوویه نواکوویچ رویای قهرمانی لورکوزن را نابود کرد و کلن در اولین دیدار با هدایت فولکر فینکه توانست به این برد برسد و از خطر سقوط تا حد زیادی نجات پیدا کند. ابتدا در دقیقه 67 بود که پاس میسو برچکو با اندکی برخورد به مدافعان حریف به نواکوویچ رسید و این مهاجم اسلوونیایی توپ را وارد دروازه رنه آدلر کرد تا در دو شهر کلن و دورتموند جشن به پا شود. این پانزدهیم گل او بود. سپس آدلر ضربه ایستگاهی پتی را مقابل نواکوویچ انداخت و او هم با ضربه‌ای دقیق گل دوم را زد.

به این ترتیب دورتموند برای اولین بار در 9 سال گذشته موفق شد فاتح بوندسلیگا شود. آنها در طول فصل صدرنشین بلامنازع بوندسلیگا بودند و با هشت امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول قهرمانی خود را جشن می‌گیرند.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد_13 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 14:28

این خبر چه ربطی به بایرن داشت؟!

همین جوری الکی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد