وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گردوخاک شواین اشتایگر در کنفرانس خبری

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باستین شواین اشتایگر، هافبک باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان، روز ۲۸ آوریل در کنفرانس خبری شرکت کرد که این کنفرانس در پایان به بحث و جدل میان او و خبرنگار به پایان رسید.

کریستین فلاک، خبرنگار نشریه بیلد در این کنفرانس از بازی ضعیف شواین اشتایگر در چند بازی اخیر شدیدا انتقاد کرد که همین مساله موجب عصبانیت این بازیکن شد.

او در جواب این خبرنگار گفت: "من نمیخواهم در این مکان بیشتر از این بمانم. اگر اینجا اشخاص دیگری حضور نداشتند، من اصلا به تو گوش نمیکردم. قسم میخورم که در چنین مواقعی، من به روش دیگری برخورد میکردم. من در زمین همه کاره نیستم، همیشه صد در صد توان خود را برای تیم صرف میکنم تا حدی که بدن درد میگیرم و همه کاری برای تیمم انجام میدهم و میتوانید از هر کسی در اینباره سوال کنید اما متاسفانه همیشه برای من حاشیه میسازید و من را به عنوان یک دیوانه در زمین، حساب میکنید." 

البته این کل ماجرا نبود و او بدون اشاره به نام آرین روبن که در این هفته شواین اشتایگر را فاقد قدرت رهبری تیم و نامناسب برای داشتن بازوبند کاپیتانی دانسته بود گفت: "من کاپیتان کوچکی نیستم و وقتی حرفی می زنم همه در رختکن باید گوش کنند."

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد_13 شنبه 10 اردیبهشت 1390 ساعت 11:46

تکبیر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد