وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال: رانگنیک ترکیب بدی انتخاب کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ لوئیس ونگال، سرمربی سابق باواریاییها در مصاحبه ای با هفته نامه روسی جهان فوتبال اعلام کرد که بازی شالکه و منچستر را دیدم اما معتقدم که رانگنیک، ترکیب بدی را برای این بازی انتخاب کرد.

ونگال گفت: "منچستر یونایتد، امسال تیم متزلزل و ضعیفی دارد. رانگنیک اگر کمی ریسک پذیرتر بود به راحتی میتوانست دفاع منچستر را باز کند. به نظر من در بازی برگشت، شالکه به راحتی میتواند منچستر را در زمین خود شکست دهد و به فینال صعود کند. اگر من به جای رانگنیک بودم از بازیکنان هجومی خود بهترین استفاده را میکردم. دفاع منچستر در بازیهای هجومی، آسیب پذیر است. رانگنیک میتواند در بازی برگشت مقابل منچستر از ترکیبی با حضور ۴ مهاجم استفاده کند. من دوست دارم شالکه به فینال برود. آنها مربی خوب و هماهنگی دارند و مطمئن هستم که اگر در اولدترافورد، شالکه بازی تهاجمی به نمایش بگذارد، صعود کننده خواهد بود."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد