وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فن بویتن : ما سوم خواهیم شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ‌دانیل فن بویتن روز گذشته در مصاحبه ای با بیلد اعلام کرد که من مطمئن هستم، ما میتوانیم در سه بازی باقیمانده خود در بوندسلیگا، برنده شویم.

وی گفت: "ما در بازیهای باقیمانده لیگ، ۹ امتیاز را کسب خواهیم کرد و هانوفر ۷ امتیاز را کسب میکند و با همین امتیاز ما مکان سوم جدول بوندسلیگا را کسب خواهیم کرد. من میخواهم سال آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشم و نه در لیگ اروپا. ما باید همه تلاش خود را برای حضور در لیگ قهرمانان انجام دهیم و من مطمئن هستم که همه بازیکنان با تمام قدرت برای کسب مکان سوم خواهند جنگید. این فصل، بسیار بد بودیم اما در حال حاضر فقط باید به فکر مکان سوم بوندسلیگا باشیم و گذشته را فراموش کنیم. سال آینده، ناکامی های این فصل را جبران خواهیم کرد."

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد_13 جمعه 9 اردیبهشت 1390 ساعت 10:23

با سوتی ها و خنگ بازیهای تو حتمآ!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد