وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: نویر را می خواهیم ولی مبلغ نجومی پرداخت نخواهیم کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باواریایی ها به باشگاه شالکه هشدار دادند که هرگز حاضر نخواهند بود برای به خدمت گرفتن مانوئل نویر قیمتی نجومی را به آنها پرداخت کنند.  

اولی هوینس در مصاحبه ای با سایت TZ گفت : "ما نویر را می خواهیم و ما راه حل مناسبی برای خرید او پیدا خواهیم کرد ولی مدیران شالکه نباید از حالا با اعلام قیمت های نجومی بازار گرمی کنند. در حالیکه هنوز مذاکرات آغاز نشده است ولی به زودی مذاکرات برای انتقال او به بایرن را آغاز می کنیم."

نویر ستاره بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر منچستر بود. او مانع بزرگی جلوی مهاجمان منچستر بود و اگر درخشش او نبود شالکه بیش از دو بار دروازه خود را باز شده می دید.

عملکرد او در دیدار دیشب سبب شد تا مدیر ورزشی شالکه هورث هلدت در مورد او بگوید: "اکنون ارزش نویر در بازار نقل انتقالات بسیار بالا است و مطمئنا با تماشای این دیدار این ارزش بالاتر نیز خواهد رفت. من بارها به خود گفته ام که چرا باید چنین بازیکن با ارزشی را از دست بدهیم؟"

نویر به تازگی اعلام کرده است که قرارداد خود را با باشگاه شالکه تمدید نخواهد کرد و با وجود عدم تمایل وی برای خروج از آلمان حدس و گمان های بسیاری از حضور وی در فصل آینده درون دروازه باواریایی ها منتشر شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد