وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اشتفان افنبرگ مدیر ورزشی مونشن گلادباخ می شود؟

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اشتفان افنبرگ، ملی پوش سابق فوتبال آلمان، برای به عهده گرفتن پست مدیر ورزشی باشگاه مونشن گلادباخ ابراز تمایل کرد.

افنبرگ 42 سااله دوران حرفه‌ای اش را از مونشن گلادباخ آغاز کرد و بیش از 200 بازی برای این تیم انجام داد. در حالی که مونشن گلادباخ در بوندسلیگا شرایط مطلوبی ندارد و در فاصله تنها 3 دیدار تا انتهای فصل در منطقه سقوط قرار دارد، افنبرگ برای برعهده گرفتن پستی مدیریتی در این باشگاه ابراز تمایل کرد.

 او در گفتگو با خبرنگاران گفت: "بروسیا مونشن گلادباخ باشگاه بزرگی برای من است. چند سال قبل در بازی خداحافظی ام گفتم که همیشه برای کمک به این باشگاه آماده ام و هنوز روی حرفم هستم. بروسیا در حال حاضر نیاز به تغییر دارد و باشگاه نیز به کسی نیاز دارد که بداند بخش ورزشی آن را چگونه اداره کند. به همین دلیل است که من اعلام می کنم حاضرم پست مدیریت ورزشی باشگاه را برعهده بگیرم."

افنبرگ یکی از اعضای گروه بروسیا اینیشی ایتیو است که قصد دارند مدیریت فعلی باشگاه را کنار بزنند. آنها برای رسیدن به این هدف نیاز به آرای دو سوم از اعضای باشگاه دارند. نشست سالانه این باشگاه روز 29 می برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد