وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اینتراخت فرانکفورت - بایرن مونیخ؛ بایرن درفکر بازگشت به مکان سوم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ امروز هفته سی و یکم رقابتهای بوندسلیگا ادامه می یابد و در یکی از مهمترین دیدارهای این هفته بایرن مونیخ میهمان اینتراخت فرانکفورت خواهد بود. 

سایر دیدارهای این هفته در روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می شود. در بازیهای مهم این هفته بروسیا دورتموند میهمان مونشن گلادباخ خواهد بود و بایرن مونیخ نیز در خانه اینتراخت فرانکفورت به میدان می رود.
این درحالی است که پنجشنبه شب و در اولین بازی این هفته هانوفر موفق شد تا با نتیجه 3-1 میزبانش فرایبورگ را شکست دهد.

پیروزی شب گذشته هانوفر بار دیگر بایرن را به رتبه چهارم جدول تنزل داد. شاگردان یونکر قصد دارند با عبور از سد اینتراخت فرانکفورت بار دیگر رتبه سوم را پس بگیرند. 

اینتراخت فرانکفورت رکورد فوق العاده ای در مقابل بایرن مونیخ در دیدارهای خانگی دارد: 17 پیروزی، 13 تساوی و تنها 10 شکست. در دیدار فصل گذشته دو تیم  در کومرزبانک آرنا، بایرنی ها تا سه دقیقه مانده به پایان بازی با تک گل کلوزه پیش بودند اما گلهای یوول تسومو و مارتین فنین، پیروزی لذت بخشی را برای میزبان رقم زد. فرانکفورتی ها در سال 2011 ضعیف ترین نتایج را در بوندسلیگا گرفته اند. آنها در سال جدید تنها یک بار طعم پیروزی را چشیده اند؛ پیروزی 2-1 سه هفته قبل مقابل سن پائولی. تئوفیلیس گکاس، مهاجم یونانی فرانکفورت، با 16 گل زده، سومین گلزن برتر این فصل بوندسلیگاست. اگر اینتراخت در دیدار این هفته مقابل بایرن مونیخ شکست بخورد، این پانصد و پنجاهمین شکست آنها در بوندسلیگا خواهد بود. هیچ تیم دیگری در سطح اول فوتبال آلمان این اندازه شکست در کارنامه ندارد.

بایرنی ها در 5 دیدار اخیرشان در بوندسلیگا شکست نخورده اند و از 15 امتیاز ممکن 13 امتیاز به دست آورده اند. ماریو گومز، مهاجم باواریایی ها، با 22 گل زده، در صدر جدول گلزنان بوندسلیگا قرار دارد. او در این فصل سه بار هت تریک کرده است. علیرغم قرار داشتن در رتبه چهارم جدول، بایرنی ها با 66 گل زده، بهترین خط حمله بوندسلیگا را در اختیار دارند. اگر بایرنی ها بتوانند در دیدار امروز به پیروزی برسند، این اولین بار خواهد بود که در این فصل در دو دیدار خارج از خانه پیاپی به پیروزی می رسند. بایرنی ها در 25 دیدار اخیر خارج از خانه شان تنها یک بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه شان شدند. 

روز پنجشنبه، باستین شواین اشتایگر که به علت مصدومیت، چند روزی تمرینات تیم را از دست داده بود، به تمرینات بازگشت. همچنین هولگر بادشتوبر هم که به علت سرماخوردگی تحت مراقبت پزشکان بود، سلامت خود را به دست آورده است و زیر نظر یونکر، سرمربی تیم تمرینات خود را انجام داد.

از طرفی آندریس یونکر باید بازی امروز را بدون آلتینتاپ که در حال آماده شدن برای عمل جراحی است انجام دهد، همچنین دانیل پرانیج به علت مصدومیت در بازی قبلی در بازی مقابل فرانکفورت، غایب خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد