وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ یا هانوفر؛ کدام یک به لیگ قهرمانان می‌رسند؟

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ چهار بازی به پایان فصل مانده و هانوفر با برد در خانه فرایبورگ شرایط خوبی برای صعود دارد. 

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های بوندسلیگا غیر قابل پیش‌بینی بودن آن است. فصل 11-2010 هم مستثنی نبوده. دورتموند دارد با تمام سرعت به سمت اولین قهرمانی‌اش در تقریبا یک دهه گذشته می‌رود و شالکه و وردربرمن که مدعیان رسیدن به لیگ قهرمانان بودند اکثر سال را در پایین جدول سپری کرده‌اند.

اما بزرگترین شگفتی فصل، روند باورنکردنی هانوفر است. آنها فصل گذشته به سختی از سقوط گریختند، اما حالا دارند با بایرن مونیخ بر سر رسیدن به لیگ قهرمانان رقابت می‌کنند. 30 هفته از فصل گذشته و مردان میرکو اسلومکا با یک بازی بیشتر، دو امتیاز بیشتر از بایرن مونیخ دارند و می‌توانند برای اولین بار به لیگ قهرمانان برسند.

هانوفر رقابت سختی با بایرن مونیخ دارد. اگر بایرن به جمع سه تیم برتر نرسد، فاجعه مالی و ورزشی بزرگی برای این تیم روی خواهد داد.

سه نفر از سردبیران عاشق بوندسلیگا در سایت گل نظراتشان را درباره دیدارهای پیش روی دو تیم گفته‌اند.

 

کلارک ویتنی – گل بین‌المللی

هر دو تیم تا پایان فصل امتیازاتی از دست خواهند داد، اما هانوفر بعید است بتواند این امتیازات از‌دست‌رفته را جبران کند. بایرن دیداری بسیار دشوار مقابل شالکه دارد و در دو هفته پایانی باید به مصاف تیم‌های در معرض سقوط و خطرناک برود. اما پس از برد آنها مقابل لورکوزن در هفته گذشته و بازگشت آرین روبن پس از محرومیت، آنها بخت بسیاری برای بردن سه بازی از چهار دیدار پیش رو را دارند.

اما هانوفر که دیدار دشوار مقابل فرایبورگ را با برد پشت سر گذاشت، دو بازی سخت با تیم‌های در خطر سقوط مونشن‌گلادباخ و اشتوتگارت دارد و انتظار می‌رود مردان میرکو اسلومکا در حداقل یکی از این دیدارها امتیاز از دست بدهند.

 

پیتر استانتون - گل بین المللی

بایرن در دیدارهای پیش رو خانه درخشش خواهد داشت و تسلط خود را نشان می‌دهد؛ اتفاقی که در این فصل چندان روی نداده است. آنها در دو بازی انتهایی با تیم‌هایی بازی دارند که برای حفظ زندگی خود می‌جنگند؛ اف‌سی هالیوود در این فصل مقابل تیم‌های کوچک‌تر بارها لغزش داشته و منظره از دست دادن امتیاز و نرسیدن به لیگ قهرمانان اصلا زیبا نیست. بایرن تمامی بازی‌هایش را در این دوران خواهد برد. هانوفر هم عالی کار کرده؛ میرکو اسلومکا ثابت کرده یکی از بهترین استراتژیست‌ها و انگیزه‌دهنده‌های آلمان است. آنها بازی‌های نسبتا سختی روی کاغذ پیش رو ندارند، اما مونشن گلادباخ و اشتوتگارت رقیبان دردسرسازی هستند. هانوفر در دیدارهای پایانی فصل تلاش می‌کند عالی کار کند و لیگ قهرمانان هم دستاورد بسیار بزرگی برای آنها خواهد بود. در هر حال، بایرن از آنها پیشی می‌گیرد.

 

کلاس فیلیپ – گل آلمان

بایرن از فرصت استفاده می‌کند و با شتابی که از برد چهار بر یک هفته پیش مقابل لورکوزن گرفته، فرانکفورت را هم با نتیجه سه بر یک در هم می‌کوبد. اما سپس مشکلی برای آنها به وجود می‌آید: مانوئل نویر بایرن را به ناامیدی می‌کشاند و شالکه را به برد دو بر یک در مونیخ می‌رساند، در حالی که هانوفر هم نشان خواهد داد در خانه چقدر قوی است و مقابل گلادباخ نتیجه می‌گیرد. هانوفر سپس مقابل اشوتگارت و سن‌پائولی امتیاز می‌گیرد. موفقیت چهار بر یک بایرن در دیدار مقابل اشتوتگارت در روز پایانی برای آرین روبن و دوستانش کافی نخواهد بود و هانوفر هم سه امتیاز دیدار با نورنبرگ را می‌گیرد و مردان اسلومکا به رده سوم می‌رسند.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد_13 شنبه 3 اردیبهشت 1390 ساعت 10:54

به نظر من کار برای بایرن مونیخ سخت تره!!!

بازیهای باقی مونده هانوفر راحتتر از بایرن مونیخ هستش. فرانکفورت هم یکی از سخت ترین هاست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد