وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال: از اسپارتاک مسکو پیشنهاد دارم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از روزنامه آ.د چاپ آمستردام،  سرمربی پیشین بایرن‌مونیخ اعلام کرد با پیشنهادی از روسیه مواجه شده‌ است.

لویی ونگال عنوان کرد: پس از ترک مونیخ، با پیشنهاداتی برای همکاری مواجه شده‌ام ولی باید اعتراف کنم تیم روسی اسپارتاک مسکو مشتاقانه خواهان همکاری با من است. هنوز تصمیمی در قبال این پیشنهادات نگرفته‌ام. حرف من همان چیزی است که موقع ترک مونیخ گفتم. می‌خواهم حداقل تا پایان فصل جاری استراحت کنم و از میادین دور باشم. شاید اگر خستگی از تنم خارج نشود، باید یک سال آینده را هم دور ورزش خط قرمز بکشم و همراه با خانواده باشم. باید تا پایان فصل در این مورد صبر کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
selen شنبه 3 اردیبهشت 1390 ساعت 12:45

آفریناز اسپارتاک پیشنهاد داره
حالا باید چیکار کنیم فان خال از اسپارتاک پیشنهاد داره

باباااااااااااااااا selen!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد