وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بوت: ونگال به اصول حاکم بر بایرن بی‌توجه بود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از روزنامه زوددویچه‌سایتونگ، در شرایطی که دو هفته از عزل لویی ونگال گذشته، هانس یورگ‌بوت سکوت خود را شکست و مربی 59 ساله را به نقد کشید.

وی اظهار داشت: در فوتبال امروزی، شخصی که مسئولیت مربیگری تیمی را قبول می‌کند، نمی‌تواند در تیمی پیشرو و مطرح در سطح ‌بین‌المللی همه ساختارها را به دور بریزد و نسبت به اصول کلی بی‌‌توجه باشد. بایرن از قدیم همواره یک سری اصول برای خود داشته که بر مبنای آن توانسته به حد یک تیم توانمند مطرح شود. از این رو چنین باشگاهی دنبال کسی که مسئولیت اقدامات خود را نپذیرد، نیست. همه دیدند نتیجه همه این زیر و رو کردن‌های بی‌مورد، بی ثباتی در تیم شد. من دلیلی برای نیمکت نشینی ام نمی دیدم. درک این موضوع خیلی دشوار بود. او به من نمی گفت که باید چکار کنم که جایگاهم را پس بگیرم و من کاری نمی توانستم انجام دهم. من شانسی نداشتم. تغییرات مداومی در خط دفاعی رخ می داد. نه تنها جایگاه من در درون دروازه بلکه در مرکز دفاع و دفاع چپ. تنها فیلیپ لام در پستش به بازی گرفته می شد. چگونه ما می توانستیم با این تغییرات تداوم داشته باشیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد_13 شنبه 3 اردیبهشت 1390 ساعت 10:51

تا ونگال رفته الان همه شدن کارشناس...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد