وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: آرین روبن فصل بعد نیز با بایرن است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از رویترز٬ بازیکن هلندی تیم فوتبال بایرن‌ گفت کاری به شایعات ندارم و به حضورم در مونیخ ادامه می‌دهم.

آرین روبن اظهار داشت: در چند وقت گذشته شایعات زیادی در مورد من شنیده شد. از جمله اینکه قصد ترک بایرن را دارم. ولی به این حواشی کاری ندارم. هدفم ماندن و کمک به بایرن است. هیچوقت نگفته‌ام درحال برنامه‌ریزی برای ترک اینجا هستم. در عین حال هیچ زمانی نگفتم اگر تیم به جای لیگ قهرمانان به لیگ اروپای فصل بعد برود، اقدام به ترک می‌کنم. واقعا چنین نیازی را در خود احساس نمی‌کنم زیرا با مونیخی‌ها قرارداد دارم و به آن پایبندم. باید تاکید کنم از بدو حضورم تا لحظه حاضر نسبت به تیم و هوادارانش صادق بوده‌ام. همین جا برای خاتمه همه شایعات بی‌اساس خطاب به کسانی که از بایرن حمایت می‌‌کنند می‌گویم آرین روبن فصل بعد نیز با بایرن است.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد_13 شنبه 3 اردیبهشت 1390 ساعت 10:49

تهدید من کارساز شده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد