وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یونکر: بایرن با اعتماد به نفس بازی کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آندریس یونکر، بعد از برد 5 بر 1 باواریاییها مقابل بایرلورکوزن، در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که از عملکرد تیمش در این بازی راضی است.

وی گفت: "قبل از بازی، ما بازیهای گذشته خود و بازیهای لورکوزن را آنالیز کردیم و متوجه شدیم که هر تیمی که بتواند میانه میدان را در دست بگیرد، برنده بازی خواهد بود. بازیکنان من خیلی خوب وظایف خود را درک کردند و آنها را به خوبی انجام دادند. ما در نیمه اول با اعتماد به نفس بالا بازی کردیم و توانستیم نیمه اول را به سود خود به پایان برسانیم. در نیمه دوم بعد از چهار گل زده بسیار سخت بود که مانند نیمه اول بازی کنیم اما توانستیم بازی را کنترل کنیم و آنگونه که میخواستیم بازی را پیش ببریم. در حال حاضر، ما از هانوفر جلو هستیم و آنها روی فشار زیادی هستند، ما باید چهار بازی باقیمانده را ببریم و به همین خاطر، تمام قدرت خود را به نمایش خواهیم گذاشت." 

همچنین یوپ هاینکس سرمربی بایرلورکوزن پس از شکست 5 بر یک برابر بایرن مونیخ اظهار داشت: باید اتفاقات بازی با مونیخی‌ها را بطور دقیق مرور کنیم. آنوقت متوجه می‌شویم در نیمه اول این بازی چقدر زیاد اشتباه کردیم. اشتباهاتی که حریف نهایت بهره‌برداری را جهت گلزنی کرد. با این اوصاف ما فقط روی کاغذ حریف مونیخی‌ها بودیم. معلوم است که بدین نحو نمی‌توان مقابل مونیخی‌ها برد را مزه کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد