وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ ۵-۱ بایرلورکوزن؛ طوفان بایرن در آلیانس آرنا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ماریو گومز با هت‌تریک در نیمه اول بایرن را به پیروزی خیره‌کننده پنج بر یک مقابل بایرلورکوزن رساند.  

این اولین برد آندریس یونکر، مربی موقت بایرن در اولین دیدارش بود و بایرن را به موقعیت خوبی برای رسیدن به لیگ قهرمانان برد. میروسلاو کلوزه و هانس یورگ بوت به ترکیب اصلی برگشته بودند.

بایرن در دقیقه 7 به گل رسید. کرنر فرانک ریبری با اثر باستین شواین‌اشتایگر روبرو شد و توپ با برخورد به زیمون رولفس وارد دروازه بایر شد.

در دقیقه 27، ‌آرتور ویدال اشتباهی کرد که از او بعید بود. او توپی خطرناک را با پشت پا برگرداند که توماس مولر آن را گرفت و به ماریو گومز سپرد تا او توپ را با برخورد به تیر دروازه، وارد دروازه کند. این بیستمین گل فصل گومز بود.

در دقیقه 44، دانیل فن‌بویتن به پیش تاخت و توپ را به مولر سپرد. هرچند مولر در کنترل توپ ناموفق بود، ‌اما در هر حال آن را به گومز رساند تا او از فاصله 10 متری گل سوم را بزند.

گومز در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول هت‌تریکش را کامل کرد. او اینبار بیرون از محوطه جریمه توپ را از شواینی گرفت و با ضربه‌ای مقتدرانه به گوشه دروازه، بختی برای رنه آدلر نگذاشت.

لورکوزن در دقیقه 62 گل زد. سانتری از سمت راست با اشتباه مدافعان بایرن همراه شد و ارن دردیوک دروازه حریف را گشود.

در دقیقه 75 هم فرانک ریبری برد بایرن را شیرین‌تر کرد. فن‌بویتن باز هم به جلو رفت و توپ را به ریبری سپرد. او هم ابتدا اشتفان راینهارتس را از پیش رو برداشت و سپس پنجمین گل این فصل خود را زد.

تنها دغدغه بایرن در این بازی مصدومیت دانیل پرانیچ در نیمه اول بود، ‌هرچند که دیگو کنتنتو به جای او عالی کار کرد.

بایرن به این ترتیب با 55 امتیاز، بالاتر از هانوفر 54 امتیازی در رده سوم جدول قرار گرفت.

لورکوزن هم دوم است، آنها 61 امتیاز دارند در حالی که دورتموند صدرنشین با پیروزی امشب برابر فرایبورگ ۶۹ امتیازی شد و یک گام دیگر به قهرمانی این فصل بوندسلیگا نزدیکتر شد. 

ترکیب بایرن مونیخ: بوت، لام، فن بویتن (برنو 84)، لوئیس گوستاوو، پرانیچ (کنتنتو 15)، تیموشوک، شواین اشتایگر (اوتل 80)، مولر، ریبری، کلوزه، گومز

ترکیب بایرلورکوزن: آدلر، بالیچ، شواب، رینارتس، کاسترو (بندر 46)، ویدال (کادلتس 81)، رولفس، سام، بالاک، آگوستو (کسلینگ 56)، دردیوک

گلها:

برای بایرن: رولفس (دقیقه 7، گل به خودی)، گومز (29،44،45)، ریبری (75)

برای لورکوزن: دردیوک (62)

کارت زرد: تیموشوک/ ویدال

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد_13 دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 11:18

آخر بازی قیافه بالاک درپیت دیدنی بود. یکی نیست به بالاک بگه آخه حقارت تا کی خرفت؟! بیخال تیم ملی شو تا اینقدر جلوی لو ضایع نشی فلک زده خیانتکار.

کاپیتان فقط فیلیپ لام.

سلن دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 13:12 http://klose2.blogfa.com

کلوزه از اول تو زمین بود؟
اه من گفتم میرو ذخیرست ندیدم

ماریو 3 تا گل زد !!!!!!!!!!!!!!!
شیش تاش که آفساید بود
مطمئنم

سلن دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 13:13

آرمین دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 14:28

بدجوری ترکوندیم

pegah_ballack سه‌شنبه 30 فروردین 1390 ساعت 02:02

bebakhshid aghaye mohammad_13 shoma tarafadare almani?????????age hasti ke fek nakonam in tarze sohbat ba ye almani nis.......shoma harcheghadram badet biad az ballack haghi nadari injuri beharfi....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد