وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ مقابل بایرلورکوزن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از کیکر ترکیب احتمالی بایرن مونیخ مقابل بایرلورکوزن در هفته سی ام بوندسلیگا به شرح زیر است.

بازیکنان اصلی: 

بوت٬ لام٬ برنو٬ گوستاوو٬ کنتنتو٬ تیموشوک٬ شواین اشتایگر٬ آلتینتاپ٬ مولر٬ ریبری٬ گومز 

بازیکنان ذخیره: 

کرافت٬ کروس٬ اوتل٬ پرانیچ٬ کلوزه     

 

نظرات 6 + ارسال نظر
ایمان یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 02:47

سلام داداش
عجب بازی بود ال کلاسیکو حال کردم ولی رئال نباخت
من دیشب خواب دیدم از لورکوزن بردیم صفایی داره ببریم
حالا که داش ریبری هست پس میبریم ولی از این دفاع ضعیف
خیلی می ترسم اگه میخوایم تو اروپا کاره ای بشیم باید بازیکن بگیریم
میگم اگه گومز رو با این مهاجم لیورپول اسمشو نمیدونم اهل اروگئوست عوض کنن بهتر نمیشه

سلاااااااااام
میبریم خوابت تعبیر میشه. دیگه این ۵ تا بازی رو باید با این دفاع ها سر کنیم دیگه. گومز رو بدن بره پولشو بگیرن بزنن به یه زخممون!

میلادکان یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 11:00 http://www.footbali.mihanblog.com/

سلام
من تا ده تیر وبلاگم را تعطیل کردم واسه این که کنکور دارم اونم رشته ریاضی تا حالا هیچی هم نخوندم
یک سر به وبلاگم بزن نظرت را درباره اخرین مطلبی که گذاشتم بگو
توی این چند ماهی که من نیستم اگه وقت کردی به وبلاگم سر بزن وروی تبلیغات کلیکیش کلیک کن اگه هم وقت نکردی اشکال نداره
از این به بعد دیگه اینترنت نمیام و فقط از اخبار ورزشی نتایج بایرن را دنبال میکنم
راستی یک فروشگاه هم ساختم اسمش هست
http://www.foroshgahy.mihanblog.com
اگه خواستی لینکش کن اگه هم چیزی میخوای بخری از فروشگاه من بخر اگه لینکش هم نکردی اشکال نداره چون ربطی به فوتبال وبایرن مونیخ نداره
راستی این عکسی که ترکیب بازیکنان بایرن و لورکوزن را گذاشتی خیلی باحاله
ایشالله امشب بایرن با مربی جدیدش میبره

ساعت پنج یا شیش غروب میام اینترنت جوابت را میبینم



خداحافظ


سلام
آره درستو بخونی بهتره. موفق باشی.
باشه
ببخشید که دیر اومدم. برد ۵ بر یک بایرن رو هم تبریک میگم.
بای

سینا یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 13:24 http://strawberrykisses.blogfa.com

همون ترکیبی که دوس دارم البت روبن جوووون نیست!!!!!!!
ولی دیگوووووو هست!
به امید پیروزی!!
ویوا دبی اسپورت
ویوا امیر حسین

ویوا سیناااااااااااااااااا

آرمین یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 14:42

قهرمان بوندس لیگا فقط یه تیمه:

بایرن مونیخ
انشاالله این بازی رو میبریم
راستی مگه نگفتی شواینی بازی نمیکنه؟

من خبرشو گذاشتم که دکتر تیم گفته تمرین نکنه و احتمالا بازی نمیکنه ولی ظاهرا مصدومیتش جدی نبوده. ریبری هم مصدوم بوده ولی اونم به بازی رسید. فن بویتن هم مصدوم بوده اونم رسید.

آرش یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 15:35

سلام من یکی از طرفدارای بایرن و استقلالم اگه مایل به تبادل لینک بودی منو با اسم ((دنیا یعنی استقلال)) لینک کن بعد بهم خبر بده منتظرت هستم

سلام. آدرس وبلاگت رو که نذاشتی.

میلادکان یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 19:29 http://www.footbali.mihanblog.com/

اقا تبریک بایرن نیمه اول را چهار بر صفر جلو هست
چرا اژ نمیشی؟

تبرییییییییک
شرمنده کار داشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد