وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - بایرلورکوزن؛ جدال سرنوشت ساز هفته سی ام

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ‌امروز در ورزشگاه آلیانس آرنا، بایرن‌مونیخ به استقبال از بایرلورکوزن خواهد شتافت. دیداری که جمعیت زیادی را به ورزشگاه آلیانس آرنا خواهد کشاند.

در این مصاف که به قضاوت گرافه، داور مطرح آلمان انجام خواهد شد، دو تیم جنوبی کشور نبرد تازه‌ای را انجام می دهند.

مونیخی‌ها که اکنون با 52 امتیاز صاحب رده چهارم جدول هستند، پس از آنکه در سه جبهه لیگ داخلی، لیگ قهرمانان و جام حذفی در فصل جاری شکست خوردند، هفته قبل لویی ونگال، سرمربی هلندی خود را از کار برکنار کردند و یونکر، دستیار وی را به عنوان مربی موقت خود برگزیدند. فاتح فصل قبل این پیکارها امیدوار است در این مصاف بتواند با غلبه بر حریف پرآوازه، از رده چهارم به رده سوم به جای هانوفری صعود کند که شب گذشته با تساوی بدون گل مقابل هامبورگ متوقف شد. 

اما در نقطه مقابل لورکوزنی ها که اکنون با 61 امتیاز در فاصله 5 امتیازی بروسیادورتموند، صدرنشین پیکارها در رده دوم جای گرفته اند، چشم به حوادث پیش بینی نشده دارند. آنها امیدوارند بتوانند از مونیخ با دست پرخارج شده و بازهم شاهد توقف و یا شکست زردپوشان باشند تا با ادامه روند کاهش امتیاز فی‌مابین، در روزهای واپسین فصل، امکان سبقت از دورتموندی ها را یافته و حتی بتوانند قهرمانی را تدارک ببینند.

این اهداف نزد دو تیم سبب خواهد شد تا بر جنبه های تماشایی بازی افزوده شده و بینندگان مصافی دلنشین را نظاره کنند.
این دو رقیب تاکنون 63 بار در رقابت‌های باشگاهی به‌مصاف هم رفته‌اند که سهم مونیخی‌ها 37 پیروزی بوده است. 13 بازی نیز به تساوی منجر شده و در 13 بازی نیز مونیخی‌ها نتیجه را واگذار کرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد