وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حمایت هوادران از اولی هوینس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ برخی از هواداران بایرن در حال برنامه ریزی برای نشان دادن حمایت خود از اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن در دیدار یک شنبه شب مقابل لورکوزن در زمین آلیانس آرنا هستند.  

اولی هوینس بدلیل کمک های مالی به باشگاه مونیخ 1860 که در حال ورشکستگی قرار داشت و همجنین برای اصرار به انتقال نویر از شالکه به بایرن مورد انتقاد شدید هواداران در دیدار برابر گلادباخ قرار گرفته بود. پوسترها و پارچه نوشته هایی در 2 آوریل از سوی هواداران مونیخی در آلیانس به اهتزاز در آمدند که در برخی از آنها هوینس را به عنوان دروغگو خطاب کرده بودند.

هوینس 59 ساله پس از این حرکت هواداران اعتراف کرد که از چنین حرکتی شوکه شده است. برخی از هواداران بایرن حمایت خود از هوینس را که به عنوان بازیکن و دیگر سمت های اجرایی بیش از 40 سال در بایرن حضور داشته است، نشان دادند.

مسئولین سازماندهی هواداران به نقل از سایت خبری supersport می گویند: "ما می خواهیم در آلیانس نشان دهیم که به عنوان اکثریت هواداران خواستار ماندن هوینس هستیم و برخورد های انجام شده در 2 آوریل را نمی پذیریم."

هواداران هوینس به این صورت برنامه ریزی کرده اند که تمامی هواداران هوینس در 30 دقیقه ابتدایی بازی مقابل لورکوزن برای نشان دادن حمایت خود ایستاده بازی را تماشا کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
۸۸ شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 13:04

درود.هوینس جزیی از تاریخ بایرنه.من که همیشه دوستش دارم و خواهم داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد