وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

امکان بازگشت لام به پست قبلی

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فیلیپ لام، مدافع و کاپیتان باواریاییها آماده است که برای فصل آینده به پست مدافع چپ بازگردد.

از تابستان سال 2009، این بازیکن به عنوان مدافع راست بازی کرده است و به احتمال زیاد، فصل آینده در پست قبلی خود، در زمین حضور خواهد داشت.

لام گفت: "باید این سؤال را از مربی پرسید، اگر مربی تشخیص دهد که من باید در سمت چپ بازی کنم، من به سمت چپ خواهم رفت. اگر بازی کردن من به عنوان مدافع چپ، برای تیم موثر باشد، من تابع حرف مربی هستم."

همچنین فیلیپ لام، در ادامه اعلام کرد که قصد دارد در بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان فقط در یک پست بازی کند و به همین دلیل، احتمالاً یوپ هاینکس، سرمربی فصل آینده باواریاییها، قبل از استفاده از او در پست مدافع چپ، باید درباره این مسئله با یواخیم لو جلسه ای داشته باشد و این مسئله را حل کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد