وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رئیس باشگاه شالکه: نویر متلعق به این باشگاه است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کلمنس تونیس رئیس باشگاه شالکه، اعلام کرد مانوئل نویر متعلق به تیم شهرش است و تاکید کرد این باشگاه تمام تلاشش را به خرج خواهد داد تا این دروازه بان ملی پوش را در بازار نقل و انتقالات تابستانی حفظ کند.

تونیس در گفتگو با خبرنگاران گفت: "من می توانم از طرف همه هواداران شالکه صحبت کنم. ما برای نگه داشتن نویر هر کاری بتوانیم انجام می دهیم. من اخیرا با او در مورد این مسئله صحبت کردم و به او گفتم ماموریتش در شالکه تمام نشده است. او می تواند با شالکه به موفقیت های زیادی دست پیدا کند."

تونیس همچنین به ادعای اولی هوینس که اعلام کرده بود نویر با باشگاه بایرن مونیخ توافق نامه امضا کرده پاسخ داد: "اگر الی از وجود  توافق نامه ای خبر دارد، باید آن را ارائه دهد. ما دوستان خوبی هستیم برای همین خیلی جالب خواهد بود اگر او واقعیت را به من بگوید."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد