وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیموشوک: دوست دارم فوتبالم را در زنیت یا شاختار تمام کنم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آناتولی تیموشوک ستاره اوکراینی بایرن مونیخ، اعلام کرد قصد دارد پیش از پایان دوران حرفه ای اش به یکی از تیم های سابقش، زنیت سن پترزبورگ یا شاختار دونتسک برگردد.

این ملی پوش اوکراینی در یکی از درخشان ترین دوران باشگاه زنیت که این تیم توانست اولین قهرمانی اش در لیگ روسیه در سال 2007 را به دست آورد و در سال 2008 با پیروزی مقابل رنجرز قهرمان جام یوفا شود، یکی از ارکان اصلی این تیم بود.

او پس از 10 سال بازی برای شاختار، در سال 2007 به زنیت پیوست و با بازی های خوبی که به عنوان کاپیتان این تیم در جام یوفا انجام داد، بسیاری از باشگاه های معتبر اروپایی را تحت تاثیر قرار داد.

تیموشوک در گفتگو با خبرنگاران گفت: "نمی خواهم بدون فکر و نپخته حرفی بزنم زیرا با بایرن قرارداد دارم اما این چیزی است که واقعا به آن فکر می کنم. در مورد برگشتن به شاختار یا زنیت. من با این دو باشگاه افتخارات زیادی به دست آورده ام و خیلی خوشحال خواهم شد اگر فوتبالم را در یکی از این دو باشگاه به پایان برسانم. فکر کردن به این موضوع کمی زود است اما این برنامه ای است که برای آینده دارم. اگر پیشنهادی از شاختار یا زنیت دریافت کنم، با آنها مذاکره خواهم کرد."

تیموشوک تا تابستان 2012 با بایرن مونیخ قرارداد دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد