وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: تضمین می کنم روبن و ریبری در بایرن خواهند ماند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کارل هاینس رومینگه درباره برنامه‌های بایرن گفت هیچ یک از بازیکنان اصلی‌مان را به فروش نخواهیم رساند.

وی در رابطه با ستارگان هلندی و فرانسوی‌اش گفت: می‌توانم [ماندن] این دو بازیکن را تضمین کنم. ولی نه فقط همین دو بازیکن را. هیچ یک از بازیکنان اصلی‌مان را به فروش نخواهیم رساند.
این مدیر 55 ساله در گفت‌وگویش با روزنامه "بیلد" آلمان به انتقاد از لوئیس ونگال، مربی تازه برکنار شده مونیخ هم پرداخت. او بیش از هر چیز به تغییر دروازه‌بان‌های اصلی و ذخیره بایرن مونیخ در ژانویه گذشته انتقاد داشت.
رومینگه در اینباره گفت: ونگال می‌دانست این کار پیامد‌های زیادی را با خود به همراه خواهد داشت. او را از این موضوع به خوبی آگاه کرده بودیم.
ونگال در یکی از جنجالی‌ترین تصمیم‌گیری‌های خود توماس کرافت جوان را به جای هانس یورگ بوت باتجربه درون دروازه بایرن قرار داد.
به گفته مهاجم سال‌های پیش بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان این جابه‌جایی مانع بزرگی بر سر راه پیوستن مانوئل نویر، دروازه‌بان ملی‌پوش و کنونی شالکه به بایرن قرار داد و او را از این کار بازداشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
ایمان چهارشنبه 24 فروردین 1390 ساعت 01:29

سلام داداش خوبی؟
یه سوالی ازت داشتم اخر این نویر و کونترائو بایرن می یان یا نه
من خیلی نگران شدم موهام همه سفید شد

سلام داداش مخلصتم.
فکر میکنم اگه بایرن به لیگ قهرمانان برسه نویر میاد بایرن و اگر نرسه نویر هرگز نمیاد. کنترائو هم که کلا چه برسیم چه نرسیم معلوم نیست بیاد یا نیاد! اینا همه اثرات حس ششمه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد