وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرین روبن: من قابل مقایسه با کرایف نیستم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آرین روین، ستاره هلندی بایرن مونیخ، در چند سال اخیر به یکی از بهترین بازیکنان دنیا تبدیل شده است. با این وجود این بازیکن سابق چلسی و رئال تاکید کرد که مقایسه او و یوهان کرایف بسیار شتاب زده و غیر واقعی است.

روبن فصل گذشته در ترکیب بایرن و تیم ملی هلند درخشش قابل توجهی داشت اما تاکید کرد که شماره 14 سابق نارنجی ها یک اسطوره واقعی بود.
او در گفتگو با سایت فیفا گفت: "فکر نمی کنم بتوان من را با یوهان کرایف مقایسه کرد. او اسطوره فوتبال هلند است. او بازیکن فوق العاده ای بود. در همه جای جهان او را می شناسند. فکر نمی کنم بتوان من را با او مقایسه کرد. او یک استعداد استثنایی بود."
روبن همچنین در مورد تفاوت لیگ های مختلفی که در آن بازی کرده است، گفت:" هر لیگ فرهنگ و هویت خاص و فوتبال ویژه خودش را دارد. فوتبال انگلیس بسیار فیزیکی است اما در اسپانیا تکنیک بیشتر حاکم است. در اسپانیا همه می خواهند فوتبال زیبا ارائه دهند. در آلمان نیز استاندارد فوتبال خیلی بالاست. تیم ها از نظر فیزیکی بسیار قوی هستند و همچنین بسیار سازمان یافته و با برنامه."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد