وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: انتظار یک انفجار را دارم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تصمیم اخراج ونگال در اتوبان A9 بین دو شهر مونیخ و نورنبرگ اتخاذ شد. 

پس از تساوی بایرن و نورنبرگ اعضای هیئت مدیره کارل هاینس رومنیگه٬ کارل هاپفنر و اولی هوینس با وسیله شخصی به مونیخ بازگشتند. 

اولی هوینس در مورد اخراج ونگال و جایگزینی آندریس یونکر به جای او بیان کرد: "ما به اندازه کافی در مورد این مسئله با هم بحث کرده بودیم و وقتی به مونیخ رسیدیم تصمیم اتخاذ شده بود."

رومنیگه در ادامه می گوید: "این تصمیم در مدت زمان کوتاهی گرفته شد ولی ما بحث های زیادی را در طول هفته ها ناکامی در این مورد انجام داده بودیم." بایرن با تساوی در دیدار شنبه مقابل نورنبرگ به مکان چهارم جدول تنزل پیدا کرد و خطر عدم حضور در لیگ قهرمانان سال آینده را احساس می کند. رئیس باشگاه بایرن ادامه می دهد: "ما مجبور بودیم این کار را انجام دهیم ما می توانیم فصل را در رتبه سوم به پایان ببریم و تصمیم دیروز بهترین تصمیم برای حفظ منافع باشگاه بود."

ملاقات با ونگال و کاپیتان ها
پس از بازگشت از نورنبرگ رومنیگه به همراه هاپفنر و نرلینگر٬ ونگال را از تصمیم خود مطلع ساختند. رومنیگه می گوید: "او بسیار حرفه ای است. ونگال از سمت سرمربیگری بایرن کنار گذارده شد ولی حق و حقوق او وهمکارانش پا برجاست و مطابق قرارداد به آنها پرداخت خواهد شد." سپس کاپیتان لام و باستین شواین اشتایگر به دفتر رئیس آمدند و رومنیگه اعلام می کند که آنها به طور کامل از این تصمیم پشتیبانی کردند.

هوینس می گوید: "دیروز آخرین فرصت برای ما بود و هیئت مدیره مجبور به واکنش شد. ما نمی توانستیم زمان بیشتری را تحمل کنیم. بایرن در دقیقه چهارم بازی با گل توماس مولر از حریف پیش افتاد و بسیار راحت می توانست بازی را به نفع خود به پایان برساند ولی مانند هفته های گذشته عملکرد زیر استاندارد ما در خط دفاع موجب شد تا گل تساوی را دریافت کنیم." در پایان دیدار نیز ارین روبن بدلیل توهین به داوری با کارت قرمز مواجه شد. رومینیگه این حرکت روبن را غیرقابل قبول می داند: "دیروز دیگر همه چیز به سر آمد." 

هوینس ادامه می دهد: "یک ضرب المثل آلمانی است که می گوید: شما میتوانید به خوبی از کوزه نگهداری کنید تا آنکه آن بشکند، دیروز آن شکست. ونگال با قراردادن کرافت به جای یورگ بوت ضربه شدیدی به تیم زد."

هیچ بهانه ای پذیرفته نیست
هیئت مدیره و کریستین نرلینگر مدیر ورزشی بایرن بارها و بارها به کادر فنی هشدار داده بود که این تصمیماتی که شما اتخاذ می کنید یک خطر بالقوه برای تیم محسوب می شود: "اما ونگال توصیه های ما را نادیده گرفت با اینکار وی دفاع بایرن دچار نا آرمی شد و کار خرید مانوئل نوئر نیز می توانست به چنین بحرانی دچار نشود."

به طور طبیعی نتایج نیز بسیار پایین تر از حد انتظار بود. هوینس می گوید: "ما بهانه گیری زیادی از کریسمس انجام ندادیم و اردوی نیم فصل نیز بسیار خوب بود. ما نمی توانستیم برای آنکه بازیکنان همه تا مراحل پایانی جام جهانی حضور داشتند خود را مقصر بدانیم." نرلینگر توضیح می دهد که چگونه با سپری شدن سال 2011 ناامیدی ها هم افزایش می یافت: "ما امیدوار بودیم که به صدر بازگردیم اما عملکرد تیم به وضوح نشان می داد که ما در مسیر درستی قرار نگرفته ایم."

ضربه روحی
ماه گذشته هنگامی که باشگاه و ونگال موافقت کردند که تا پایان فصل با یکدیگر همکاری داشته باشند ما هنوز امیدوار بودیم که فصل را با رتبه سوم به پایان رسانیم. رومنیگه می گوید: "ما امیدوار بودیم که این تصمیم یک اثر جدی روی تیم و شخص او داشته باشد اما سرانجام این امر اتفاق نیافتاد. بازیکنان با یک ضربه روحی مواجه هستند و این هنوز از بین نرفته است."

هوینس می گوید: "این که گفته می شود یک یا دو بازیکن از مربی حمایت می کنند امری تخیلی است. شما باید احساس کنید که یک یا دو بازیکن بدلیل ترس در هفته های اخیر فلج شده اند. موفقیت یک چیز دیگر است و علاقه مندی به آن نکته متفاوت تری نسبت به آن است. پارامتر سرگرمی و فان زمان زیادی است که در باشگاه از بین رفته است و قضیه بسیار جدی است. این نکته نه تنها برای ما بلکه برای همه بازیکنان جدی تر خواهد بود."

انفجار برابر لورکوزن
یونکر حال همه جوره از سوی هیئت مدیره حمایت شده است و مشتاقانه در انتظار دیدار برابر لورکوزن در آلیانس آرنا است. هوینس گفت: "انتظار یک انفجار را دارم. بازیکنان باید با انگیزه بالا در این دیدار حاضر شوند و تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دهند."

رومنیگه باشگاه را یک مجموعه می نامد که باید رو به جلو حرکت کند و ادامه می دهد: "تیم باید یک خیزش بزرگ داشته باشد. ما باید برای باشگاه به خوبی با هم متحد شویم و ما امیدواریم پس از پایان دیدار برابر لورکوزن سه امتیاز بیشتر از امروز داشته باشیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد