وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

الیور بیرهوف : آلمان می تواند در یورو 2012 با اسپانیا رقابت کند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ الیور بیرهوف٬ یکی از مدیران تیم ملی آلمان معتقد است که ژرمنها در رقابتهای یورو2012 می توانند برای کسب عنوان قهرمانی با اسپانیا  رقابت کنند. او اعتقاد دارد که انگلیس راه سختی را پیش رو دارد، مگر آنکه بتواند روحیه تیمی اش را بازیابد.

تیم ملی آلمان در دهه جاری پیشرفت چشمگیری داشته و به موفقیتهای بیشتری در مقایسه با انگلیس دست یافته است. این تیم به فینال جام جهانی 2002 و یورو 2008 رسید و در جام های جهانی 2006 و 2010 نیز به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
بیرهوف اعتقاد دارد که تیم ملی آلمان در سطحی است که می تواند با اسپانیا رقابت کند و در این رابطه به ای پی گفت: «تیم ما بازیکنانی دارد که از نظر تکنیکی تربیت شده اند و از نظر فیزیکی به مراتب بهتراز قبل هستند. امیدواریم که در سالهای آتی، بازیکنان اسپانیا با بارسلونا و تیمهای دیگر به موفقیت برسند و اندکی خسته شوند و سنشان هم بالاخواهد رفت.»
بیرهوف درادامه به این نکته اشاره کرد انگلیس باید انگیزه و هماهنگی اش را بازیابد تا بتواند مبدل به بهترین تیم تاریخ  شود: «در انگلیس سال گذشته، ارتباط زیادی نبود و جو و روحیه حاکم بر تیم چندان مناسب نبود. کاپلو مربی معروف و باتجربه ای است ولی نمی دانم که آیا می تواند با این بازیکنان خوب پیش برود. این را در جام جهانی می شد دید چون در این تیم و همچنین فرانسه، دو دستگی هایی ایجاد شده بود.»
او ادامه داد: «بازیکنان آلمان به سبک بازی شان نزدیک تر شده اند. الان بازیکنان و مربیان خارجی بیشتری در باشگاه ها هستند که قبلا این طور نبود. اکنون می توان تفاوتهایی را در بین بازیکنانمان از سال 2006 تا 2010 حس کرد. بازیکنان جوان الان از نظر تکنیکی پیشرفت کرده اند و از نظر فیزیکی هم بهتر شده اند. در سال 2006 ما مشکلاتی در زمینه سرعت و مسائل تکنیکی داشتیم. الان نمی دانم اوضاع در انگلیس چطور است.»
آلمان در رقابتهای جام جهانی 2010 توانست با نتیجه 1-4 انگلیس را شکست دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد