وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کروس با بایرن تمدید کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تونی کروس هافبک باشگاه بایرن مونیخ، با حضور مدیر برنامه های خود در دفتر اصلی باشگاه، قرارداد خود را با این باشگاه تا 30 ژوئن سال 2015 میلادی تمدید کرد.

حضور مدیر برنامه های کروس در دفتر اصلی بایرن مونیخ، فقط برای تمدید قرارداد این بازیکن نبود.  

کریستین نرلینگر درباره تمدید قرارداد کروس گفت: ما برنامه های زیادی برای آینده داریم، به همین خاطر با بازیکنانی مانند فیلیپ لام، باستین شواین اشتایگر، توماس مولر و بادشتوبر، قرارداد طولانی مدت امضا کردیم. در حال حاضر از تمدید قرارداد با تونی کروس بسیار خوشحال هستیم. ما توانستیم با پنج بازیکن جوان و آینده دار خود، قرارداد امضا کنیم. ما اطمینان داریم که کروس پیشرفت خواهد کرد و راضی هستیم که توانستیم با او قرارداد طولانی مدت امضا کنیم.

بعد از تمدید قرارداد کروس، سران باواریایی با فولکر اشتروت، مدیر برنامه های کروس و هاودس وارد مذاکره بر سر انتقال هاودس از شالکه به بایرن مونیخ شدند.
چند روز است که بسیاری از رسانه های آلمانی رسما اعلام کردند که باواریاییها عملکرد هاودس، مدافع باشگاه شالکه را زیر نظر گرفتند. روز دوشنبه اشتروت، احتمال انتقال هاودس به باشگاه بایرن مونیخ را رد کرد. بسیاری معتقدند که انتقال هاودس به مونیخ، کار بسیار سختی برای باواریاییها است. همچنین فولکر اشتروت، به غیر از کروس و هاودس، مدیر برنامه های ایوا ایلچویچا، بازیکن کایزرسلاترن است که باواریاییها مدتی است عملکرد او را زیر نظر گرفتند.

نظرات 1 + ارسال نظر
سینا جمعه 12 فروردین 1390 ساعت 18:02 http://strawberrykisses.blogfa.com

چفدر از کرووووووووووس بدم میاد آخه!
هیچ کاری نمیکنه تو زمین
نه گل میزنه نه میسازه نه پاس میده فقط توپ خراب میکنه به خدا حمید بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد