وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بودجه 60 میلیون یورویی بایرن مونیخ برای خرید در تابستان

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از نشریه بیلد، زمانیکه یوپ هاینکس در تابستان آینده هدایت بایرن را برعهده بگیرد، بودجه ای 60 میلیون یورویی برای خرید بازیکن در فصل نقل و انتقالات در اختیار خواهد داشت.

در چند روز اخیر از فابیو کنترائو، مدافع راست بنفیکا و مانوئل نویر، دروازه بان شالکه، به عنوان اهداف قطعی بایرن در فصل نقل و انتقالات یاد شد اما باشگاه باواریایی بازیکنان زیادی را برای تابستان آینده در نظر دارد.

یکی دیگر از بازیکنانی که بایرنی ها برای خط دفاعی در نظر دارند، گرگوری فن در ویل است که در صورت عدم انتقال کنترائو به آلیانس آرنا می تواند در سمت راست خط دفاعی بایرن جای بگیرد.

آرین روبن نیز روز گذشته با ستایش از این مدافع هلندی گفت: "او یک استعداد بزرگ با پتانسیلی بالاست. فکر می کنم او در بایرن خیلی خوب جا بیفتد."

علاوه بر این بایرنی ها به دنبال تقویت قلب خط دفاعی شان نیز هستند و برای این پست جروم بواتنگ از منچسترسیتی و بندیکت هوودز از شالکه را مد نظر دارند.

از سوی دیگر یوپ هاینکس اعلام کرده دوست دارد آرتور ویدال را با خود به بایرن ببرد. هرچند رودی فولر، مدیر ورزشی بایرلورکوزن اعلام کرده این بازیکن 23 ساله فروشی نیست. همیت آلتینتاپ نیز قصد ندارد قراردادش با بایرن را تمدید کند و به همین دلیل مدیران باشگاه می خواهند ایوو لیسویچ از کایزرسلاترن را جانشین او کنند.

آلتینتاپ و میرو کلوزه برای پیدا کردن فرصت بازی بیشتر در انتهای فصل بایرن را ترک خواهند کرد و آندریاس اوتل نیز احتمالا راهی هرتابرلین خواهد شد.

با جدایی کلوزه بایرنی ها باید یک مهاجم جدید را جانشین او کنند. گفته می شود دیمیتار برباتوف، مهاجم بلغاری منچستریونایتد، یکی از گزینه های بایرنی ها برای خط حمله است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد