وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو، پاسخگوی انتقادات اولی هوینس درمورد دیدارهای دوستانه

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ اخیرا نظرش را درمورد برگزاری دیدارهای دوستانه اعلام کرده بود و بیان کرده بود که بازیهای دوستانه به نوعی اتلاف وقت است و هیچ ارزشی به تیم اضافه نمی کند.  

ولی یواخیم لو، مخالف نظرات هوینس است و به گل دات کام گفته که برگزاری دیدارهای دوستانه ملی به اندازه دیدارهای دوستانه بایرن مونیخ مهم است.
لو در این رابطه گفت: «اعضای کادر فنی تیم ملی آلمان موافق صحبتهای هوینس نیستند. بازیهای دوستانه برای تیم ملی واقعا مهم است. ما در گذشته بازیهای دوستانه ای مقابل بایرن مونیخ برگزار کرده ایم، مثل بازی خداحافظی اولیور کان. آن زمان کسی برگزاری این بازی دوستانه را زیر سوال نبرد. اخیرا شنیده ام که بایرن مونیخ در آینده دیداری دوستانه مقابل هلند برگزار خواهد کرد. خب این بازی چه فایده ای دارد؟ این بازیها قطعا برای بایرن مهم خواهد بود و بازیهای دوستانه ملی هم همین اهمیت و ارزش را دارد.»
لو در ادامه در مورد حریفان آلمان در مرحله مقدماتی یورو2012 صحبت کرده و ترکیه را بزرگترین حریف تیمش اعلام کرد: «تساوی اتریش و ترکیه در روز سه شنبه، بهترین نتیجه برای ماست. هرچند که فکر می کنم ترکیه در آن بازی به پیروزی برسد. آنها تیم باکیفیتی هستند و احتمالا بهترین تیم گروه آ هستند.»
مربی تیم ملی آلمان درمورد شکست 1-2 تیمش در دیدار دوستانه مقابل استرالیا صحبت کرد و اعلام کرد که از عملکرد تیمش راضی نبود: «عملکرد تیم ما در نیمه دوم رضایت بخش نبود ولی این مشکل بزرگی نیست. ما تعویضهای زیادی انجام دادیم و نمی توان از این تیم توقع داشت که مثل تیمی که سالها در کنار هم بازی کرده اند، بازی کنند. مسائل بدتری در مقایسه با شکست خوردن در دیدار دوستانه وجود دارند. نتیجه این دیدار برایم چندان مهم نیست. مهمترین نکته این است که بتوانیم به خوبی برای تورنمنتهای بزرگ خودمان را آماده کنیم.»

نظرات 2 + ارسال نظر
TK پنج‌شنبه 11 فروردین 1390 ساعت 10:29

به نظ من بازیهای دوستانه از این جهت اهمیت دارند که به بازیکنان ذخیره هم این فرصت داده میشه تا خودشان را نشان دهند و در کنار بازیکنان فیکس به هماهنگی لازم برسند.من فکر میکنم که اگر لو بازیهای دوستانه را در اروپا ادامه دهد،علاوه بر آمادگی لازم برای یورو2012،میتواند با حریفان احتمالی خود آشنایی بیشتری پیدا کند.

آره درسته.

سپیده پنج‌شنبه 11 فروردین 1390 ساعت 14:11


دیدی که باخت
هم المان و هم پرسپولیس

خنده داره؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد