وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هانس یورگ بوت در تابستان خداحافظی می‌کند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ هانس یورگ بوت دروازه‌بان باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان رسما اعلام کرد که با پایان رسیدن فصل جاری از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

این دروازه بان 36 ساله از سال آینده مدیر آکادمی جوانان باشگاه مونیخ خواهد شد و فعالیت خود را در بخش مدیریتی باشگاه ادامه خواهد داد.
این دروازه‌بان 36 ساله در سال 2008 از بنفیکا به بایرن مونیخ پیوست و قرار بود ذخیره میشائیل رنسینگ باشد. اما در هر حال او به سرعت تبدیل به دروازه‌بان شماره 1 بایرن شد و تا آغاز سال 2011 دروازه‌بان اول بایرن ماند تا این که سرانجام جایش را به توماس کرافت جوان داد.

بوت می‌گوید از این اتفاق بسیار ناامید شد: «اما در هر حال از چنین وضعیت‌هایی می‌توان قوی‌تر برخاست. در تابستان بی‌تردید شغلی در بخش جوانان خواهم گرفت.»

او درباره مانوئل نویر، دروازه‌بان شالکه که مورد توجه بایرن است هم گفت: «به نظرم مانوئل نویر دروازه‌بانی برجسته با انبوهی از تجربه است، حتی با این که هنوز جوان است. او فرد جذابی برای بایرن است و می‌توانم تصور کنم که برای بایرن بازی کند.»

او درباره کرافت هم گفت: «اوضاع دیگر برای او آسان نخواهد بود.»

بوت 17 فصل را در فوتبال حرفه‌ای سپری کرد. این دروازه‌بان سابق بایر لورکوزن هرچند به عنوان ذخیره به دوران فوتبالش خاتمه می‌دهد، اما بازگشتی عالی در سال‌های گذشته داشت و پاداش این درخشش را با بازی در دیدار رده‌بندی جام جهانی مقابل اروگوئه گرفت. این چهارمین بازی ملی او بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد