وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر گزینه اصلی دروازه‌بانی بایرن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ علاقه مندی بایرن برای ثبت قرارداد با مانوئل نویر دروازبان شماره 1 آلمانها تایید کرد.  

باواریایی ها مستمرا برای این انتقال در فصل آینده با باشگاه شالکه در حال مذاکره هستند. هوینس٬ نویر را یکی از گزینه های اصلی بایرن در فصل نقل و انتقالات تابستانی معرفی کرد.

هوینس در گفتگو با شبکه اسپورت 1 گفت: "همه ما می دانیم که در حال حاضر امکان هیچگونه نقل و انتقالی وجود ندارد و ما نمی توانیم بازیکنی را به بایرن اضافه کنیم. اما ما برنامه ریزی برای آینده را متوقف نکرده ایم. ما در حال تفکر برای جذب دروازه‌بانی جدید و بازیکنانی دیگر برای تقویت تیم هستیم. می توانم به شما بگویم که مانوئل نویر یکی از گزینه های ملحق شدن به بایرن در پایان فصل می باشد."

باشگاه های منچستر یونایتد و اخیرا آرسنال نیز شدیدا بدنبال جذب این دروازبان 25 ساله هستند. اما نویر در صحبتهایی اعلام کرده است که علاقه چندانی برای خروج از آلمان ندارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
TK سه‌شنبه 9 فروردین 1390 ساعت 23:30

حدس میزدم بایرن نویر رو بگیره. دروازبان خوبیه ولی من فکر میکنم به کرافت میدان میدادن میتونست خوب پیشرفت بکنه.با آمدن نویر قطعا" دروازبان اول میشه.بوت که دورش تموم شد اما کرافت میتونست در بایرن به موفقیت برسه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد