وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر اولی هوینس درباره مسائل مختلف فوتبالی

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اولی هوینس شب گذشته در شهر دوسلدورف گفتگویی را با گزارشگر ورزشی مشهور مانفرد بروکمان انجام داد که گوشه هایی از این گفتو که در سایت TZ منتشر شده است را در ذیل می خوانیم.

دیدگاه اولی هوینس در مورد مسائل و موضاعات مطرح شده زیر ...

فاجعه در ژاپن- من به عنوان یک انسان از این فاجعه دلخراش آزرده شدم و همواره تلاش خواهیم کرد که به بازماندگان کمک کنیم. به همین منظور ما به همراه تیم بایرن مونیخ در ماه می برای تدارک یک دیدار خیر خواهانه به ژاپن پرواز می کنیم.

دیدار دوستانه آلمان مقابل استرالیا- خودشان می توانند در این مورد نظر دهند. اما من صادقانه می گویم اگر تیم اول بایرن با تیم دوم دیدار می کرد نتایج بهتری برای ما داشت. هفت دیدار تا پایان فصل باقی مانده و تیم ها به تدارک بیشتری نیاز خواهند داشت.

آینده تیم ملی در یورو2012- من فکر می کنم تیم ما می تواند تا فینال یورو پیش برود و احتمال می دهم که در فینال بار دیگر به اسپانیا برخورد کنیم و یکی از این دو تیم قهرمان یورو خواهند بود.

بروسیا دورتموند- در تعطیلات نیم فصل زمستانی مطمئن بودم که آنها قهرمان خواهند شد ولی چند هفته ای است که متزلزل نشان می دهند بهمین دلیل کمی دچار تردید شده ام.

یوپ هاینکس- او یکی از دوستان ماست. همه ما کمک خواهیم کرد تا او موفقیت بزرگی را به عنوان سرمربی بایرن کسب کند. ما خوشحالیم که  توانستیم او را جذب کنیم زیرا او تیم جوان و یکدستی از لورکوزن ساخته و دل کندن از آن برایش سخت بود.

تاثیرگذاری شما در کار مربی- چه کسی، چه کسی گفته است که ما نمی توانیم با هم صحبت کنیم. ما با هم صحبت می کنیم٬ استدلال می کنیم و سپس مربی است که تصمیم خود را می گیرد. این مسئله در زمان هیتسفلد نیز بود و در مورد هر کس دیگر نیز وجود خواهد داشت.

ونگال- ما می دانیم که او یک انسان با اصولی خیره کننده است. اما ما تصور می کردیم که می توانیم در محیطی گرم و دوستانه همانطور که او را به بایرن آوردیم با هم کار کنیم ولی این مسئله انجام نشد و نتوانستیم زیر یک پرچم باشیم.

میرو کلوزه- باید صبور باشیم تا ببینیم آیا او با بایرن ادامه خواهد داد. فکر می کنم مذاکرات ما با او در چند هفته آینده شروع شود اما او بازیکنی است که مبلغ دستمزد او بسیار زیاد و در حد بازیکنان نخبه است. من فکر نمی کنم که او حاضر باشد مقداری به ما تخفیف دهد و این ضروری است که ما ابتدا به یک توافق مالی با هم برسیم٬ در غیر این صورت او مجبور خواهد بود که به پیشنهاد های دیگر فکر کند.

مارک فان بومل- بحث و گفتگوی زیادی بین ما انجام شد اما برخی مشکلات به وجود آمده میان او و مربیان باعث شد تا مربی خواستار آن شود که ما به او اجازه خروج دهیم. برای ما بازیکنی که مربی به او اجازه بازی نمی دهد نمی تواند مناسب باشد بنابراین با خروجش موافقت کردیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد