وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن و بنفیکا راضی به انتقال کنترائو

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از تاگ زایتونگ، مذاکره بر سر فابیو کنترائو، مدافع تیم پرتغالی بین سران دو باشگاه بنفیکا و بایرن مونیخ انجام و به توافقات اولیه هم دست پیدا کردند و باواریاییها به انتقال این بازیکن خوشبین هستند.

گزارشها حاکی از آن است که مدیران بایرن مونیخ حاضرند مبلغ درخواست شده از طرف باشگاه بنفیکا را پرداخت کنند و سال آینده این بازیکن را به مونیخ بیاورند.
سران این باشگاه پرتغالی، مبلغ 25 میلیون یورو را برای انتقال این بازیکن طلب کرده بودند اما باواریاییها مبلغ 20 میلیون یورو را پیشنهاد داده بودند.
ظاهراً این بازیکن فصل آینده فصل آینده به بایرن انتقال خواهد یافت و بسیاری از مطبوعات آلمان این انتقال را قطعی اعلام کردند اما هنوز هیچ کدام از دو باشگاه، این مسئله را تایید و یا تکذیب نکردند.
این مدافع چپ 23 ساله، در بازیهای جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، عملکرد بسیار خوبی داشته است. همچنین او میتواند در حمله های تیمی شرکت داشته باشد و به فرانک ریبری هم در ترکیب اصلی بایرن در حملات کمک زیادی برساند.
چندی پیش صحبتهایی بر سر انتقال فیلیپ لام به سمت چپ ترکیب بایرن مونیخ بود اما ظاهراً با پیوستن کنترائو به بایرن مونیخ، فیلیپ لام در پست دفاع راست به کار خود ادامه خواهد داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد