وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حمایت کاپیتان اول ودوم بایرن ازانتخاب هاینکس بعنوان سرمربی بایرن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ هنگامیکه روز جمعه یوپ هاینکس به عنوان سرمربی آینده بایرن انتخاب شد بسیاری از بازیکنان این تیم در اردوی تیم ملی حضور داشتند و آلمانها در دیدار مقدماتی یورو 2012 شب گذشته موفق شدند با نتیجه قاطع 4 بر صفر قزاقستان را شکست دهند.

برای باستین شواین اشتایگر انتخاب هاینکس به عنوان جانشین ونگال برای فصل آینده تصمیم بسیار خوبی بود. هافبک بایرنی ها معتقد است که این انتخاب موجب بازگشت آرامش به تیم حواهد شد. شواینی با لحنی طنز آمیز می گوید: "هاینکس در دیدار مقابل لورکوزن می تواند رابطی برای ما باشد تا بتوانیم با شکست لورکوزن سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را بدست آوریم."

کاپیتان فیلیپ لام نیز مشتاقانه در انتظار تمرین زیر نظر مربی سابق خود است. او به روزنامه بیلد گفت: "من احساس بسیار خوبی نسبت به یوپ هاینکس دارم. او قطعا برای بایرن مناسب خواهد بود. بایرن و یوپ هاینکس یک ترکیب امیدوار کننده خواهند بود."

فیلیپ لام و باستین شواین اشتایگر تجربه کار زیر نظر یوپ هاینکس را در اواخر فصل 09-2008 دارند. هنگامیکه او پس از یورگن کلینزمن در 5 دیدار پایانی آن فصل هدایت بایرنی ها را در اختیار گرفت٬ موفق شد جواز حضور بایرن در لیگ قهرمانان را برای باواریایی ها به ارمغان بیاورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد