وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه: در جام جهانی 2014 بازی می‌کنم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ میروسلاو کلوزه، مهاجم بایرن مونیخ در دهمین سالگرد اولین بازی ملی‌اش درباره دوران بازی‌اش صحبت کرده است.

او درباره اولین بازی‌ ملی‌اش مقابل آلبانی می‌گوید: «هنگامیکه به آن فکر می‌کنم بسیار خوشحال می‌شوم. چه دورانی بود و چه تجربه‌ای.» او در آن بازی در دقیقه 88 گل زد و تیمش را پیروز کرد.

کلوزه حالا 59 گل ملی دارد و 9 گل کمتر از گرد مولر، اسطوره آلمان زده است. کلوزه 32 ساله می‌گوید آمار گل‌زنی «بمب‌افکن» را پشت سر خواهد گذاشت: «این رکورد هدف بزرگ من است. شاید حتی تا پیش از یورو 2012 به آن برسم.» این بازیکن سابق کایزرسلاترن می‌گوید: «چقدر ویژه می‌شود اگر بازی سالگرد من در بتزنبرگ (در کایزرسلاترن) برگزار شود. عالی خواهد شد. این باشگاه همیشه در قلب من است. ورزشگاه پر می‌شود.»

کلوزه درباره آینده خود گفت: «می‌خواهم تا جای ممکن در تیم ملی بازی کنم و اگر در سال 2012 و پس از جام ملت‌های اروپا همچنان سالم بودم، می‌خواهم ادامه دهم. جام جهانی 2014 در برزیل هدف جذابی است. احساس آمادگی می‌کنم و می‌خواهم سال به سال ببینم بدنم چقدر دوام می‌آورد.»

نظرات 1 + ارسال نظر
سلن یکشنبه 7 فروردین 1390 ساعت 11:53

قربانت میرو جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد