وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوسیو: اگر تصمیم با من بود به بایرن بله می گفتم!

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ لوسیو مدافع اینتر اظهار نظری شگفت‌انگیز کرده و گفته اگر بایرن مونیخ به او پیشنهاد بدهد حاضر است به این تیم برگردد.

او دیروز گفت: «من همین حالا به بایرن برنمی‌گردم، چون عضو اینتر هستم. اما در فوتبال هر چیزی ممکن است. این مساله تنها به من مربوط نیست و به اینتر و بایرن هم بستگی دارد. اما اگر تنها قرار بود من تصمیم بگیرم، به بایرن بله می‌گفتم.»

بایرن هنوز این بازیکن 32 ساله را بسیار ارج می‌نهد و فرانتس بکن‌باوئر گفته: «به نظرم اشتباه کردیم که گذاشتیم لوسیو برود. دیدیم که چقدر برای بایرن مهم بود. در غیاب او بود که دیدیم چه شد.»

با این حال اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن نظر دیگری دارد: «او قراردادی سه‌ساله از اینتر پیشنهاد داشت و پول بیشتری هم می‌گرفت. به همین دلیل رفت.»

لوسیو در سال 2004 از بایر لورکوزن به بایرن مونیخ پیوست و در سال 2009 از این تیم به اینتر رفت.

نظرات 2 + ارسال نظر
گل مریم جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 00:53

ها ها! اجازه ی عروس خانوم دست خودش نیست:)))))))

ها ها تیکه ی جدیدته؟!

ایمان جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 14:34

سلام
میگم من هرچی فکر می کنم می بینم که انچنان دفاعهای
زیادو خوبی نیستن که بتونن جای لوسیو و دمیکیلیس رو بگیرن
اونایی که هستن غیر ممکن بیان بایرن مثل پیکه . ویدیچ .اگه این دوتا رو برگردونن من قول میدم بایرن سال دیگه تو اروپا قهرمان بشه
یه سوال دارم لورکوزن بعد از بایرن دیگه بازی سخت داره یا نه
با دورتموند که بازی نکرده درسته بعد دیمیکلیس بطور قرضی رفت
مالاگا درسته؟

سلام
لوسیو خوب بود. ولی دمیکلیس خیلی سوتی میداد. دیگه فکر نمیکنم به بایرن برگرده. انتقال دمیکلیس قرضی هست ولی یه تبصره تو قراردادش وجود داره که میتونه قراردادش رو قطعی کنه.
لورکوزن هر دو بازیشو با دورتموند انجام داده. بازی رفت رو ۳-۰ باخته و بازی برگشت رو هم ۳-۱ باخته.
لورکوزن تا پایان فصل باید با تیمهای شالکه٬ کایزرسلاترن٬ سن پائولی٬ بایرن مونیخ٬ هوفنهایم٬ کلن٬ هامبورگ و فرایبورگ بازی کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد