وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: اینتر با خوش شانسی برد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کارل هاینس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ از شکست وحذف تیمش از گردونه رقابتهای اروپایی به شدت ناامید است.

رومنیگه در صحبتهایی اعلام کرد که نرآتزوری با خوش شانسی تمام به مرحله یک چهارم پایانی این رقابتها صعود کرد.

مدیر باشگاه بایرن در پایان دیدار سه شنبه شب ورزشگاه آلیانس آرنا به رای گفت: «ما واقعا ناامید شدیم. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم ولی نتوانستیم بازی را با نتیجه مطلوب به پایان ببریم. در ابتدا با نتیجه 1-2 از حریف پیش بودیم و می توانستیم خیلی بهتر از اینها نتیجه بازی را حفظ کنیم. در عوض ما به اینتر اجازه دادیم تا به جریان بازی برگردد. تیم بهتر میدان به دور بعد صعود نکرد و تیم خوش شانس به مرحله بعد رسید.  

رومنیگه درادامه درمورد دلیل ونگال برای تعویض روبن در نیمه دوم هم صحبت کرد:« روبن حالش خوب نبود و این تعویض، تعویضی سرنوشت ساز نبود.»

نظرات 2 + ارسال نظر
ایمان چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 14:02

سلام
چیه همه حرف از شانس میزنین اگه اینجوریه ما هم تو الیانس فصل قبل می بردیم تو خونه ی حریف می باختیم ولی تیم صعود کننده ما بودیم یعنی همش شانسیه بابا بدون بازیکن نمیشه برد بخدا بارسلونا به این اینتر 6تا گل می زد اخه چرا ؟الان گریه می چسبه نه

خب شانس هم تاثیر داره.
همون پارسال تو نیمه نهایی اینتر به بارسلونا خورد دیگه. و بارسلون رو با تموم ستاره هاش برد. با دفاع مطلق و خوش شانسی!

علی چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 15:07

سلام به هواداران بایرن مونیخ. خودم طرفدار رم هستم اما داداشم طرفدار بایرن مونیخ هستش .سال قبل به داداشم گفتم که حتما بایرن و رم با هم همگروه میشن که این اتفاق افتاد ونتیجه اش یک برد کاملا تصادفی برای بایرن و یک برد غرور انگیز برای رم بود سرنوشت این دو تیم در این فصل کاملا مشابه هم است هر دو تیم در فصل گذشته بد شروع کردن اما بایرن با بردهای پیاپی دو قهرمانی کسب کرد ورم در ۲۴ بازی پیاپی بدون شکست بود برد های این دو تیم در فصل گذشته در بازی های بسیار نزدیک رخ داد که بسیار کم اتفاق میافته و سبب تصورات باطل برای ونگال و رانیری بود وتصور میکردند با شروع بد در این فصل میتوانند در ادامه نتایج فصل گذشته را تکرار کنند راه نجات بایرن اخراج ونگال هست بازهم رانیری از رو رفت استعفا داد اما این ونگال فقط وعده سر خرمن میده امیدوارم هر دو تیم جواز صعود به لیگ قهرمانان را بگیرند

ممنون علی جان
منم امیدوارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد