وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر: الان درک می کنم که زیدان به ماتراتزی چه حسی دارد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باستین شواین اشتایگر، ستاره خط میانی بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرد که از رفتار مارکو ماتراتزی در پایان دیدار سه شنبه شب دو تیم بایرن و اینتر به شدت تحریک شده است.

کاپیتان دوم بایرن در صحبتهایی گفت که الان درک می کند که زین الدین زیدان پس از صحبتهایی که ماتراتزی در جریان فینال جام جهانی 2006 چه حسی نسبت به مدافع ایتالیایی داشته.

زیدان در جریان آن دیدار بود که با ضربه سر به سینه ماتراتزی زد و با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد.

باستین شواین اشتایگر در پایان دیدار سه شنبه شب آلیانس آرنا به بیلد گفت: «الان زیدان را درک می کنم. قبل از بازی ماتراتزی کاملا مرا تحریک کرد و در پایان بازی هم به سمت من آمد و به من فحش داد. همه او را می شناسند؛ او همان بازیکنی است که دیگران را تحریک می کند.»

نظرات 1 + ارسال نظر
گل مریم چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 14:28

اون روز حالم از ماتراتزی نفهم به هم خورد...

یه روز باید خودم از خجالتش در بیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد