وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: حضور ونگال در بایرن از انگیزه‌ فوتبالی‌ام کاست

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از فرانس‌فوتبال، هافبک فرانسوی تیم بایرن‌مونیخ گفت با حضور ونگال شور من به بازی کم شد.

فرانک ریبری اظهار داشت: تا هنگامی که ونگال به مونیخ نیامده بود، از بازی‌ و حضور در زمین به معنای واقعی لذت می‌بردم، اما از زمانیکه او در بایرن مربی است، بخاطر اعمال محدودیت‌‌ها از انگیزه‌ من کاسته شده است.
به باور این بازیکن با خروج ونگال از بایرن در تابستان، تحول تازه‌ای در پرافتخارترین تیم ژرمن‌ها شکل خواهد گرفت.
وی افزود: من هم امیدوارم چنین اتفاقی افتد تا شاهد تیمی بهتر باشیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
ایمان چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 13:48

سلام اقا امیرحسین
داداش میگم شماره ای از هوینس یا رومنیگه نداری
بچه ها باور میکنین من عاشق فرانک ریبری هستم از روزی می ترسم که نرفتن ونگال باعث رفتن بازیکنا بشه مخصوصا ریبری

سلام داداش
میخوای زنگ بزنی بهش فحش بدی
این شماره باشگاه بایرن مونیخ
اگه هوینس یا رومنیگه پای تلفن نشسته باشند!
۰۰۴۹۸۹۶۹۹۳۱۰

ایمان چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 19:50

سلام
نه زنگ نمی زنم میخوام قرار ملاقات بذارم باهاشون درد دل کنم
شاید اگه من گریه کنم راضی شن فکر اساسی کنن و مطمئنم که تلفن رو جواب نمیدن اونا الان یه کارگر افغانی گرفتن واسه جواب دادن تلفن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد