وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - اینترمیلان؛آیابایرن انتقام فینال پارسال رامی گیرد؟

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مهمترین اتفاق در فاصله بازی رفت و دیدار برگشت در اردوگاه بایرنی ها، خبر جدایی لوئیس ونگال از تیم باواریایی در پایان فصل بود.  

شکست مقابل دورتموند و هانوفر در بوندسلیگا و همچنین شالکه در لیگاپوکال فشار بر روی سرمربی هلندی را به اندازه ای افزایش داد که موجب شد او علیرغم داشتن قرارداد با بایرن تا تابستان 2012، با مدیران باشگاه برای قطع همکاری، یک سال زودتر از پایان قرارداد به توافق برسد.
هرچند جدایی ونگال از بایرن تقریبا قطعی است اما موفقیت در چمپیونزلیگ می تواند جایگاه او به عنوان یکی از بهترین مربیان اروپا را حفظ کرده و مشتریان بزرگتری در تابستان آینده برایش فراهم کند.
بایرنی ها در دیدار رفت و در خانه حریف 1-0 به پیروزی رسیدند اما بهترین اتفاق برای آنها آماده شدن تیم در بهترین زمان ممکن برای دیدار برگشت بود. سه شکست پیاپی وضعیتی بحرانی را در این تیم رقم زده بود و اگر در دیدار این هفته مقابل هامبورگ نیز نتیجه نمی گرفتند، تردیدها در مورد حذف شان از چمپیونزلیگ به مراتب افزایش می یافت اما پیروزی 6-0 مقابل هامبورگ، بهترین نتیجه در آستانه دیدار مقابل اینتر بود.  

لوئیس ونگال نیز خوشحالی اش را از این موضوع پنهان نکرد: "فکر می کنم حمایت هواداران فوق العاده بود. از بازی تیم بسیار راضی هستم. نشان دادیم می توانیم چه نتایجی کسب کنیم، این بازی آماده سازی خوبی برای دیدار مقابل اینتر بود."
اینتری ها در دیدار رفت و در دقیقه پایانی بازی یک اشتباه مرتکب شدند تا اکنون در دیدار برگشت کار دشواری مقابل رقیب آلمانی در پیش داشته باشند. آنها اکنون برای صعود به پیروزی نیاز دارند، هرچند اگر دیدار رفت با نتیجه 0-0 نیز به پایان می رسید، باز هم شاگردان لئوناردو برای اینکه به مرحله بعد راه پیدا کنند، نیاز به پیروزی در خانه حریف داشتند. اینتر در سری آ همچنان یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی است. آنها در دیدار این هفته برابر برشا به تساوی 1-1 رسیدند اما خوش شانس بودند که میلان نتوانست در سن سیرو باری را شکست دهد تا اختلاف 5 امتیازی در صدر جدول حفظ شود. برخلاف نیم فصل اول و روزهای حضور بنیتس که هر نتیجه ضعیفی به یک بحران در جبهه نرآتزوری تبدیل می شد، اینتریها به شکست در دیدار رفت واکنش مناسبی نشان دادند. پیروزی 2-0 مقابل سمپدوریا و 5-2 برابر جنوا پیروزی های روحیه بخش اینتری ها بعد از شکست مقابل بایرن در دیدار رفت بود. اگر لئوناردو تیمش را با اندیشه ای هجومی به میدان بفرستد، شانس قهرمان فصل گذشته چمپیونزلیگ برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی کم نخواهد بود.


ستاره های سرنوشت ساز
بایرن مونیخ
آرین روبن:
ستاره هلندی بایرن با هت تریک مقابل هامبورگ نشان داد اگر در پست مناسب به کار گرفته شود، می تواند سرنوشت ساز باشد. روبن با سرعت بالا و تکنیک فوق العاده اش می تواند یک تنه کار حریف ایتالیایی را تمام کند. او که بیشتر بازی های این فصل را به دلیل مصدومیت در جام جهانی از دست داد، اکنون در اوج قرار دارد. اگر او این فرم را حفظ کند، بایرنی ها می توانند به روزهای بهتر در این مقطع پایانی فصل امیدوار باشند.

اینترمیلان
ساموئل اتوئو:
بهترین گلزن اینتر در رقابتهای این فصل، حتی بعد از جدایی بنیتس نیز فرم خوبش را حفظ کرد. مهاجم کامرونی که تا به حال سه بار قهرمان چمپیونزلیگ شده است (2 بار با بارسا و یک بار با اینتر) از هدفش برای قهرمانی دوباره در این رقابت ها گفته است. اگر او بتواند در آلیانس آره نا گلزنی کند، می تواند به تحقق این رویایش نزدیک تر شود.

چه تیمی صعود می کند؟ 

بایرنی ها نباید از پیروزی 6-0 مقابل هامبورگ مغرور شوند. ضمن اینکه پیروزی 1-0 در دیدار رفت نیز چندان اطمینان بخش نیست و کافی است یک اشتباه از خط دفاعی این تیم سر بزند تا در همان 10 دقیقه ابتدایی این برتری را از دست بدهند. شاید بزرگترین انگیزه بایرنی ها گرفتن انتقام شکست در فینال سال گذشته باشد.
غائبان کلیدی:
بایرن مونیخ:
ایویکا اولیچ
اینترمیلان: دیه گو میلیتو، والترساموئل، دیوید سوازو، استبان کامبیاسو

نظرات 2 + ارسال نظر
۸۸ سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 01:56

درود.صد در صد.اینتر تاهمین جا هم حذف شده بدست بایرن .مثل سالی که بایرن باشکست دادن رفت و برگشت منچستر انتقام فینال نود ونه را گرفت

ایمان چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 01:53

سلام داداش خوبی؟
اقا پودر شدیم دیگه هیچ امیدی به ونگال نیست
اخه این تعویضی بود خداوکیلی چی بگم

سلام. نه بابا چه خوبی. ولی نوکرتم داداش!
آقا این ونگال رو همین فردا بندازن بیرون قال قضیه رو بکنن. شتر سواری که دولا دولا نمیشه!
برنو کیه این وسط! چی میگه؟! چی میخواد این بازیکن نما؟!!!
روبن مثل اینکه یه مقدار مصدوم شده بود که تعویض شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد