وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواینی: بایرن در انتظار دیدار با اینتر است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ خاطرات فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا همچنان در ذهن باستین شواین اشتایگر وجود دارد و هافبک باشگاه بایرن مونیخ می تواند با درخشش دوباره خود فرصت کسب انتقام از اینتری ها را با حذف آنها بدست آورد و خاطرات بد فینال را فراموش کند.

شکست 2 بر 0 در فینال پس از حذف منجستریونایتد و بازی درخشان برابر لیون برای باشگاه بایرن تلخ بود اما این ناامیدی و تلخی حداقل برای شواینی انگیزه ای بسیار قوی را در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بهمراه آورده است.

هافبک بین المللی بایرنی ها می گوید: "زمانیکه قرعه کشی انجام شد و همه ما شنیدیم که در مرحله بعد با اینتر مواجه شده ایم می دانستیم که بهترین موقعیت را برای گرفتن انتقام فینال سال گذشته بدست آوردیم و همه خوشحال شدیم. در مادرید به سادگی میتوان گفت که آنها تاکتیکی بهتر از ما داشتند. اما در این زمان کاملا اوضاع متفاوت است. آنها بازی اول را در خانه برگزار کردند و دیگر نمی توانند تاکتیک دفاعی را در تمام 90 دقیقه بازی اتخاذ کنند. آنها از دفاع کامل خارج می شوند و برای گلزنی حمله خواهند کرد که این فضای لازم برای حمله را به ما خواهد داد.  اینتر هنوز هم فرصت دارد. آنها فصل گذشته تمامی جام ها را بدست آوردند و بهترین تیم بودند بنابراین خطر دست کم گرفتن آنها از سوی ما وجود ندارد. ما مشتاقانه در انتظار دیدار برابر آنها هستیم. لیگ قهرمانان اروپا آخرین فرصت ما برای کسب جام در این فصل است بنابراین ما باید تمامی تلاش خود را از دقیقه اول انجام دهیم تا از صعود به مراحل بالاتر اطمینان حاصل کنیم. ما میتوانیم ثابت کنیم که تیم خوبی هستیم. ما می توانیم ثابت کنیم که تیم خوبی نسبت به اینتر هستیم حتی اگر آنان بازیکنان خوبی مانند اسنایدر و اتوئو در اختیار داشته باشند."

شواینی در پاسخ به این سوال که امسال نهمین فصل حضور شواین اشتایگر در لیگ قهرمانان اروپا است و تا کنون موفق به کسب مقام قهرمانی در این مسابقات نشده است. آیا امسال می توانید آن را کسب کنید؟ گفت: "خب، آن به شرایط و قرعه مرحله بعد بستگی دارد. ابتدا من امیدوارم که از سد اینتر عبور کنیم. سپس شما باید کمی شانس برای صعود به فینال داشته باشید. فصل گذشته، ما مقابل منچستر شکست خورده بودیم اما توانستیم با به ثمر رساندن دو گل و باخت 3 بر 2 در مجموع دو دیدار صعود کننده باشیم. همه چیز فعلا خوب بوده اما ما باید کیفیت خود را برای مراحل بعدی نیز حفظ کنیم."

لوئیس ونگال مردی است که دقیقا می داند برای رسیدن به مراحل بعدی چه چیزهایی نیاز است. مربی هلندی بایرن توانسته است آژاکس را در سال 1995 قهرمان اروپا کند. او تجربه لازم در اروپا و کار در آلمان را دارد و اخیرا تصمیم بر کناره گیری او از نیمکت بایرن در انتهای فصل اتخاذ شده است. با این حال شواین اشتایگر حضور ونگال را به عنوان یک همراه بزرگ بیان می کند و ادامه میدهد: "او تجربه بسیار زیادی در تیمهای بزرگ اروپا یی دارد و فلسفه جدیدی را برای بایرن به ارمغان آورد و این مهم است که ونگال دوست دارد که تیمش نظم و انضباط تاکتیکی و حفظ توپ و فوتبالی هجومی را ارائه کند. ما هواداران زیادی را به دلیل نوع بازی بایرن در این چند سال جذب کردیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد