وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نتایج نظرسنجی بهترین گزینه جایگزینی لوئیس ونگال

 

تعداد نظرات: ۳۳

بیشترین آراء: گاس هیدینگ

عنوان سئوال: به نظر شما بهترین گزینه برای جایگزینی احتمالی لوئیس ونگال کیست؟ 

گاس هیدینگ ۳۶.۳ درصد   

کلودیو رانیری ۳۳.۳ درصد  

اوتمار هیتسفلد ۱۵.۱ درصد     

هیچکدام ۹ درصد 

فرانک رایکارد ۶ درصد 

  

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 02:32

شما که تحمل نتایج نظرسنجی را ندارید بهتره نظرسنجی انجام ندید تا چند دقیقه قبل از پایان نظرسنجی رانیری با اختلاف 6 رای از هیدنگ جلو بود اما در طی چند دقیقه آقای هیدنگ با 12 رای اول شد مثل فینال 1999 نیوکمپ

اگه من میخواستم نتایج نظرسنجی رو تغییر بدم اوتمار هیتسفلد رو اول میکردم که خودمم بهش رای داده بودم. این اتفاقی که شما میگید روز قبل در مورد رانیری هم افتاد. وقتی رانیری فقط یک یا دو رای آورده بود و هیدینگ و هیتسفلد هر کدوم ۵ الی ۷ رای داشتند و در عرض یک ساعت رای رانیری به هفت یا هشت رای رسید. به نظرم سیستم وبگذر خیلی امنیت نداره و به همین دلیل احتمال داره برای همیشه نظرسنجی ها رو تعطیل کنم.

ایمان چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 17:44

سلام
اقا این چه حرفیه نظرسنجی یعنی همین
اگه قرار باشه که کسی این کارا رو بکنه امیرحسین جون
درست میگه ما هممون به هیتسفلد رای می دادیم
البته من میخواستم رودی فولر باشه ولی الان هیتسفلد بهتره

سلام. دمت گرم ایمان جون. ولی در کل نظرسنجی های وبگذر زیاد جالب نیست. ممکنه در آینده جمعش کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد