وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

منچسترسیتی به دنبال مولر

 

سران باشگاه منچستر سیتی به شدت عملکرد توماس مولر، مهاجم آلمانی باواریاییها را زیر نظر گرفته اند و قصد دارند تابستان سال جاری برای خرید این بازیکن با باشگاه بایرن مونیخ وارد مذاکره شوند.

خبرها حاکی از آن است که این باشگاه قصد دارد برای به خدمت گرفتن این بازیکن، مبلغ ۳۰ میلیون یورو را به بایرن پرداخت کند. یک نشریه انگلیسی در اینباره مینویسد که باشگاه منچستر سیتی حاضر است برای خرید مولر، مبلغی بالاتر از ۳۰ میلیون یورو را هم پرداخت کند.
قرارداد توماس مولر با باشگاه بایرن مونیخ تا سال ۲۰۱۵ اعتبار دارد. این بازیکن از تابستان سال ۲۰۰۹ در این باشگاه بازی میکند و تا به حال ۹۲ بازی با پیراهن بایرن مونیخ انجام داده است و در مجموع ۹۲ بازی، ۳۴ گل به ثمر رسانده است.

نظرات 5 + ارسال نظر
رها شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 13:01

عمرا اگه بایر بذاره مولر بره من اسممو عوض میکنم

کلا بایرن ستاره هاش رو نمیفروشه.
اسمتو اونوقت چی میذاری؟

آرمین شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 13:42

بازیکن خودمونه عمرا اگه بدیمش

عمراااااااااا

آرمین شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 13:45

میدونی چرا دیر سر زدم به وبلاگت؟
آخه جمعه ها همش بیرونیم شرمنده
اگه هم خونه باشیم مگه داداشم میزاره دست به کامبیوتر بزنم؟

پس جمعه ها میرید صفا سیتی
روزهای دیگه کامپیوتر مال تو جمعه هام مال داداشت!

رامین شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 13:49 http://Www.chelsea.rozblog.com

سلام داداش امیرحسین باور کن من هرروز بهت سر میزنم آخه من بایرن رو به خاطر مولر اخبارش رو دنبال میکنم یه درخواست داشتم یا یجور معامله من اگه لوگوی شما رو داخل وبم قرار بدم شما میتونی یه لوگو با همون اندازه خودتون ولی با پرچم چلسی و آدرس ما طراحی کنین.ممنون

سلام رامین جان. برات طراحی کردم. اگه دوست نداشتی لوگوی منم بزاری اشکال نداره. اینم لینک لوگوت
http://tehranpic.net/download.php?img=485994

رها شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 18:23

صغرات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد