وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کرافت: شانس خوبی برای صعود داریم

 

توماس کرافت، دروازه بان باواریایی ها بعد از برد ۱ بر ۰ در بازی رفت مقابل اینتر، نظر خود را درباره بازی اعلام کرد.

او در اینباره گفت: «من فکر می کنم که ما نتیجه قابل قبولی را مقابل اینتر کسب کردیم. اینتر شانس زیادی برای گلزنی داشت. من در دو موقعیت به دست آمده برای اینتر، محکوم به بازی خوب بودم و باید آن دو توپ را مهار میکردم و خوشحالم که توانستم اینکار را انجام دهم. من فکر می کنم که برد اینتر در زمین آنها، شانس بسیار خوبی برای صعود ما به مرحله بعدی است. من از این برد خیلی خوشحال هستم و بیشتر از آن خوشحالم که توپی وارد دروازه ام نشد و توانستم به تیمم کمک کنم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد