وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ده نکته از دیدار بایرن مونیخ برابر ماینتس

 

این روزها آمار و ارقام و رکوردها بیشتر متمرکز بر تعداد پاسهای سالم و تعداد گل زده و... می باشد و بیشتر برای کمک به تحلیل تیمها و آنالیز قبل و بعد از بازی از آنها استفاده می شود. حال در اینجا رکوردها و آمار متفاوتی را که توسط باشگاه و بازیکنان پس از بازی هفته بیستم و سوم بدست آمده است ذکر خواهیم کرد.

آمار و رکوردهای بایرن پس از بازی برابر ماینتس: 

7 - آرین روبن در دیدار مقابل ماینتس 7 شانس گلزنی داشت که توانست با دو پاس زیبای خود دو گل برای باواریایی ها بسازد.

16- باواریایی ها به آرامی در حال صعود به رده های بالایی جدول رده بندی بوندسلیگا هستند. آنها 16 امین امتیاز را از بازی های خارج از خانه در دیدار دیشب کسب کردند.

18- ماریو گومز با گلزنی در دیدار دیشب توانست با 18 گل زده در این فصل به تنهایی در صدر جدول گلزنان بوندسلیگا جای گیرد. پس از او سیسه با 16 گل از فرایبورگ قرار گرفته است.

25- باستین شواین اشتایگر که اولین گل بایرن را در دقیقه 9 دیدار برابر ماینتس به ثمر رساند موفق شد 25امین گل خود در بوندسلیگا را جشن بگیرد. او هرگز پیش از این نتوانسته بود با ضربه سر در بوندسلیگا گلزنی کند.

25- برنو در 25امین دیدار بوندسلیگایی به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شد که 18 دیدار آن با پیراهن بایرن بوده است.

25- هولگر بادشتوبر با خطا بر روی آلاگی مهاجم تونسی ماینتس 25امین کارت زرد باواریایی ها را در این فصل به نام خود ثبت کرد با وجود آن بایرن کمترین تعداد کارت های دریافتی را نسبت به سایر تیم های بوندسلیگا دریافت کرده است.

50- ماریو گومز با حضور در دیدار دیشب 50امین حضور خود با پیراهن بایرن را در بوندسلیگا جشن گرفت.

56- بایرن 56 درصد از زمان دیدار را در اختیار داشت.

70- تونی کروس که آخرین حضور او در مقابل سن پائولی بود پس از 70 روز در دیدار دیشب برابر ماینتس دوباره با پیراهن بایرن و پس از رهایی از مصدومیت در نیمه دوم وارد زمین شد. این 25 امین حضور کروس در این فصل برای باواریایی ها بود.

81- فرانک ریبری شب فوق العاده ای در برابر ماینتس سپری کرد. درخشش او نه تنها به عنوان یکی از بهترین عوامل هجومی تیم بلکه او از 27 تلاش تک به تک خود توانست در 22 مصاف پیروز باشد و بعبارتی در 81 درصد از مصاف های تک به تک پیروز بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد