وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پاسخ ریبری به دومنک: او چرا حالا این حرف‌ها را می‌زند؟

  

فرانک ریبری، بال فرانسوی بایرن مونیخ به ادعاهای ریمون دومنک پاسخ داده. دومنک گفته بود بازیکنان مسئول فاجعه فرانسه در جام جهانی هستند، نه او.

اردوی فرانسه شاهد جنگ و جدل بسیاری بود و بازیکنان برای حمایت از نیکلاس آنلکا حاضر به تمرین نشدند. آنلکا پس از حرف‌هایی که بعد از باخت به مکزیک به دومنک زد از تیم اخراج شد.

دومنک گفت: «همه دارند به جای من حرف می‌زنند. من می‌خواهم حقیقت را برگردانم. من آن احمقی نیستم که مردم از شخصیت من ساخته‌اند. روشن بگویم، من اشتباه کردم. من نباید بهترین بازیکنان را انتخاب می‌کردم یا حرف‌های لازم را به زبان می‌آوردم. حالا آن بازیکنان را عده‌ای بچه بداخلاق بی‌پروا می‌بینم.»

ریبری که عضوی از تیم فرانسه در جام جهانی بود در پاسخ گفته: «نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را می‌زند. این‌ها مایه شرمساری است. جام جهانی تمام شد و رفت و من نمی‌خواهم دیگر درباره دومنک حرف بزنم. من خیلی انگیزه دارم که به تیم فرانسه با کادر فنی و مربی جدید برگردم. در آفریقای جنوبی، دومنک با ما حرف نزد. او باید بلافاصله با ما حرف می‌زد، نه حالا. او باید رودررو به ما می‌گفت.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد