وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تمجید هیتسفلد و بکن باوئر از روبن و ریبری

 

اوتمار هیتسفلد و فرانتس بکن باوئر سرمربیان پیشین بایرن مونیخ٬ زبان به تمجبد از آرین روبن و فرانک ریبری گشودند.

هیتسفلد با تمجید از خصوصیات بازی آرین روبن گفت: "این که بخواهم او را بهترین و موثرترین بازیکن حال حاضر فوتبال اروپا بدانم، ادعای گزافی است. بازیکنانی مانند لیونل مسی برای بارسلونا و کریستیانو رونالدو برای رئال مادرید واقعا تاثبرگذار هستند. حضور روبن در بایرن مونیخ در نتایج این تیم بسیار تاثیرگذار است. البته لیونل مسی در بارسلونا به بهترین شکل این کار را انجام می دهد و بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال دنیاست،‌ اما روبن هم به اندازه مسی خوب است. روبن ویژگی‌های منحصر به فرد و فوق العاده‌ای دارد. روبن بسیار سریع است و با تکنیک بالایی که دارد همیشه دو یا سه مدافع را به خود مشغول می کند و مهم تر از همه در مقابل دروازه بسیار خطرناک است."

همچنین فرانتس بکن باوئر اسطوره باشگاه بایرن مونیخ، با ستایش از فرانک ریبری و آرین روبن، گفت پایان یافتن دوران مصدومیت این دو بازیکن یک هدیه بزرگ برای بایرن در ادامه فصل خواهد بود.

او در مصاحبه با سایت فیفا گفت: "اگر می خواهید به سطحی از کلاس بازی برسید، باید بازیکنانی مانند این دو را در اختیار داشته باشید. مسی و کریس رونالدو بازیکنانی هستند که می توانند سرنوشت ساز باشند و روبن و ریبری نیز در همین سطح از بازیکنان قرار دارند. همه تیم های بزرگ به بازیکنانی در این سطح نیاز دارند و این چیزی نیست که به خاطر آن ناراحت و شرمنده بود. روبن یک بازیکن در کلاس جهانی است، یکی از بهترین بازیکنان دنیا اما من او را برتر از ریبری نمی دانم. آنها در یک سطح قرار دارند و هر دو در این کلاس قرار می گیرند. همه تیم خوب بازی می کند و همه بازیکنان به دنبال رسیدن به موفقیت هستند. به لطف حضور بازیکنانی مانند روبن و ریبری، بازیکنانی مانند توماس مولر و شواین اشتایگر نیز پیشرفت کرده اند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد